Ni är underbara!! ♥♥♥

Alltså ni är helt otroliga!! SÅ många av er som har grattat mig till mitt plus här på bloggen och på mail. Jag hade närmare 2000 sidvisningar på bloggen igår! Över 70 kommentarer med så fina ord så jag är rörd ända in i märgen, ögon fyllda av tårar och otroligt tacksam och lycklig över den kärlek ni ger mig här på bloggen!! Jag vill att ni ska veta att jag sparar alla kommentarer så att jag kan läsa dem när jag vill och behöver
 
Jag kommer aldrig med ord kunna beskriva hur mycket ni betyder för mig hur ni har burit mig i denna resan såhär långt - det är ovärderligt!! Innan jag åkte till Finland var jag nog väldigt väldigt nära botten. Jag vet att jag tänkte och sa och menade att jag vet inte hur mycket mer jag klarar av. Om det inte hade funkat denna gång hade jag nog behövt tvinga mig själv att ta en paus, annars hade jag "döat" mig själv :(
 
Men jag vet att ert stöd och era fina kommentarer var en enorm hjälp under hela denna tiden. Resan är inte slut, den har tagit nya steg, närmare målet och jag hoppas att det är raksträcka dit - och jag hoppas att ni fortsätter som mina medpassagerare ♥♥
Betty
2013-11-29 @ 15:42:58

Fina du!! Tack själv ! Det är vi som ska tacka som får följa med på er resa! Tänker på dig varje dag fast jag inte ens känner dig, jag hoppas så med er nu <3

Svar: Tänk vilken tur jag har! Människor som jag inte ens känner bryr sig om mig - det är få förunnat det! Tack <3
Fertilitetsresa

Linda
2013-11-29 @ 15:55:16
URL: http://meumvita.blogspot.se

Självklart fortsätter vi följa!

Svar: Härligt :)
Fertilitetsresa

JZ79
2013-11-29 @ 16:36:50

Tack själv! Utan din blogg hade jag känt mig otroligt ensam. Vi har ju gått samma väg du och jag, betytt mycket för mig. Fortsätter att följa din resa =)
Stor kram <3

Svar: Åh detsamma till dig <3
Fertilitetsresa




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

fertilitetsresa.blogg.se

Jag och min man var ofrivilligt barnlösa i flera år, jag har mycket lågt AMH-värde ( 0,2 ) . Vi lämnade hormonbehandlingar, missfall och misslyckade ivf:er . Genom äggdonationsbehandling i Finland fick vi sommaren 2014 våra älskade tvillingar!! Nu hoppas vi att en av snöflingorna i frysen ska ge oss ett syskon ♥ ♥ ♥

RSS 2.0