På havets vågade vågade våg!

Min båtfärd hem var INTE kul här snackar vi stoora vågor! Jag vaknade flera gånger av att jag hissnade när båten var på väg ner från vågen tillbaka till vattnet med en duns, det riktigt sög i magen och båten krängde också en hel del :(
 
Jag har sovit jätteoroligt och varit på spänn och lyssnat till om något faktiskt skulle gå galet och jag snabbt behövde komma ut. Otäck känsla. 
 
Just då förbannade jag min iver i att hålla ned kostnaderna (dumsnålhet?) med resorna. På båten beställde jag till både mig och maken resa typ längst ned i båten, priserna skiljer ganska mycket ju högre upp du kommer. Bara denna resan för oss tur och retur (och då har jag ändå lyckats kombinera några av turerna med galet låga priser) har kostat oss strax över 4000kr och då räknar jag inga måltider, boende eller kringkostnader. 
 
Men det kostar. Och inatt hade jag betalat mycket för taksviten! :s
 
Nu längtar jag hem till maken!! Hoppas tåget går som det ska.. 
 
Tack alla ni för Alla Era lyckönskningar de värmer otroligt mycket ska ni veta!! ❤
JZ79
2013-11-16 @ 21:47:30

Hoppas du kommit hem ordentligt å har en fantastisk helg med maken. Håller mina tummar tills de blir blå, när har du testdag? Å kan du hålla dig till den? All lycka till er!! <3

Svar: Testdag är nästa torsdag, 28/11. Jag gillar att vara lyckligt ovetande så jag tror inte att jag kommer tjuva något :) Kram
Fertilitetsresa

Camilla
2013-11-17 @ 21:47:50
URL: http://omlivetefter.blogspot.se

Typiskt att det ska vara storm när du måste vara på sjön. Håller tummarna hårt att de två gonar in sig nu! Kram
http://omlivetefter.blogspot.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

fertilitetsresa.blogg.se

Jag och min man var ofrivilligt barnlösa i flera år, jag har mycket lågt AMH-värde ( 0,2 ) . Vi lämnade hormonbehandlingar, missfall och misslyckade ivf:er . Genom äggdonationsbehandling i Finland fick vi sommaren 2014 våra älskade tvillingar!! Nu hoppas vi att en av snöflingorna i frysen ska ge oss ett syskon ♥ ♥ ♥

RSS 2.0