TRO HOPP KÄRLEK

En dag kvar, en ynka dag! Börjar bli sjukt nervös!! Imorgon ska jag kissa på stickan och sedan hoppas jag och maken att vi får se vårt ➕
 
Hur det känns? Om jag VÅGAR känna efter så känns det faktiskt bra jag tror det har gått vägen. Men sen blir jag rädd för det och jinx och allt ni vet... Dessutom är det enbart en KÄNSLA jag har ju inget som talar varken för eller emot (eller jo en del som talar emot..)! Men jag har lovat mig att vara positiv och våga tro! Jag har haft en god känsla över ÄD ända sedan vi besökte kliniken i somras. Efter insättningen av mina två solstrålar var jag salig och myste och gick omkring med ett leende - jag hoppas att jag gör det på torsdag också! Vet inte hur jag ska överleva annars?
Farmor Ulla-Brith
2013-11-27 @ 09:13:15

God morgon,

all lycka för i morgon.

Kram
Farmor Ulla-Brith

Svar: Hej! Tack för lyckönskningar :) Ps. Vill bara försäkra mig om att "Farmor Ulla-Brith" är ditt alias, så att du inte tror att jag är din släkting för i så fall har du förväxlat min blogg med någon annans! Hursomhelst tar jag tacksamt emot dina lyckönskningar och hoppas att de gör verkan!!! Kram
Fertilitetsresa

Fröken Klänning
2013-11-27 @ 09:38:39
URL: http://frokenklanning.wordpress.com

Hopp, hopp, hopp!

Svar: Jej!!! =D
Fertilitetsresa

Hanna
2013-11-27 @ 09:43:05
URL: http://lifegoeson79.blogspot.se/

Åh vad jag håller mina tummar! Kramar

Svar: Tack Hanna!!!!! Många många kramar till DIG!!
Fertilitetsresa

J
2013-11-27 @ 09:54:24

Klart vi håller alla tummar vi kan. Stora kramar till er alla:)

Svar: Tack! Det betyder mycket för oss <3 Kärlek till dig!!
Fertilitetsresa

Emilie
2013-11-27 @ 09:55:26

Håller tummarna! Det är er tur nu!

Svar: Ja jag hoppas verkligen att det är det , jag vill så gärna! Tack för dina tummar!!! Kramar
Fertilitetsresa

JZ79
2013-11-27 @ 10:32:42

Nu är det er tur!!!
Testar du tidigt på morgonen?? Vill veta när jag kan kika in här och läsa att du fått plus :D
Kram

Svar: Jaa jag testar tidigt ;) Om det är plus blir det besked här åtminstone till kl 08 =D Kram och tack för att du BRYR dig!! <3<3
Fertilitetsresa

jessa
2013-11-27 @ 10:39:36

Håller tummarna!

Svar: Tack Jessa :):)
Fertilitetsresa

M
2013-11-27 @ 12:12:35

Gaaah! Det här är så himla spännande/läskigt/fantastiskt! Jag håller tummarna hårt för er imorgon. Hoppas att du kan sova i natt :-)

(PS. Jag testade tidigare än jag tänkt mig för jag fick en blödning och trodde allt var kört så jag ville ha det överstökat. Det gick ÄNDÅ vägen.)

Svar: Tack för dina tummar!! Jaa du, jag är beredd på att vakna många gånger... Åh vad jag hoppas, vill och ÖNSKAR ett plus!!! Kramar
Fertilitetsresa

Anonym
2013-11-27 @ 12:29:00

När ivfer misslyckats för oss har jag alltid börjat blöda dagen innan testdag, så jag tror banne mig ni har ett plus imorgon! :) Det är vad jag hoppas och önskar er i varje fall!
Kram

Svar: Tack för att du berättar om dina erfarenheter. hoppas att det har gått bra för er efter de misslyckade ivf:erna? Tack för att du hoppas för oss! Kram
Fertilitetsresa

JW
2013-11-27 @ 13:51:00
URL: http://drommaromsmatt.wordpress.com

Hoppas hoppas hoppas!! Jag tror också på ett plus i morgon!

Stora kramar och tummhållning från mig

Svar: Åh jag hoppas du har rätt!! Tack söta du <3
Fertilitetsresa

K
2013-11-27 @ 15:38:18
URL: http://motettliv.blogg.se

Vad spännande! Jag håller mina tummar så hårt att de blir blå för ett fint plus imorgon.
Hoppas,hoppas,hoppas! Nu ska det vara er tur <3
Kramar!!

Svar: Jaaa hoppas det blåa ger extra tur då!! ;) TACK! Kramar tillbaka!!
Fertilitetsresa

Maja
2013-11-27 @ 18:06:21

Tänker på er och håller tummarna!! Lycka till imorgon!! Det är er tur nu!! Kram<3

Svar: Tack fina du du! kram
Fertilitetsresa

Crosan
2013-11-27 @ 18:24:19

Hoppas och tror! Håller tummar å tår hårt! Kram

Svar: Tack snälla du vi behöver alla tummar och tår vi kan få!! :) Kramar tillbaka!!
Fertilitetsresa

karin
2013-11-27 @ 18:39:03
URL: http://villbli3.bloggplatsen.se

Jag har verkligen kommit på mig själv idag med att känna mig pirrig och undrat varför - för din skull har jag kommit på! Nu jäklar känner jag positiva vibbar, hoppas att jag har rätt. Så innerligt hoppas jag att du inte kan förstå.

"Strecket strecket visa dig och dina fina solstrålar" ;)

Kram

Svar: Oj tänk att detta även påverkar DIG?! Hoppas verkligen att dina positiva vibbar är korrekt!! Tack för att du hoppas för oss <3 Kram!
Fertilitetsresa

Anne
2013-11-27 @ 19:14:21
URL: http://www.anneutane.blogspot.com

Åh vad jag ska tänka på er imorgon! Stort lycka till!

Svar: Gulliga du! Tack!!
Fertilitetsresa

Maria
2013-11-27 @ 20:55:12
URL: http://kampfisken.bloggplatsen.se

Lycka till i morgon, jag hoppas så för er!
Hängt i din blogg sedan vi började med IVF.
Förra året ruvade jag nu, tjuvtestade första advent och nu ligger jag på soffan med en 3,5 månaders bebis i min famn.
Som jag önskar dig detta.

Svar: Om ett år vill jag ha ditt liv!!!! <3 <3 <3
Fertilitetsresa

Elizabeth
2013-11-27 @ 21:25:03
URL: http://mstweed.blogspot.se

Håller tummarna!

Svar: Taack - släpp dem inte!! ;) Kram
Fertilitetsresa

Millan
2013-11-27 @ 22:15:21
URL: http://millancolin.blogspot.se

Ditt sätt att skriva, ditt sätt att dela med dig av sorg, längtan, förväntningar och hopp är helt underbart. Du drar med dig dina läsare i din resa och är det inte otroligt att din gripande historia har fått även mig (som inte känner dig överhuvudtaget) att räkna dagarna tills du ska kissa på Stickan. Jag tror det är SÅ MÅNGA med mig som håller tummarna så hårt imorgon för att det ska bli ett stort plus!
Du verkar vara helt fantastisk, det måste bara vara eran tur nu!! Det ät ni mer än värd!
Oj vad jag kommer vara snabb med att kika in här imorgonbitti!
Förutom att man fullkomligt slukas in i er historia så vill jag även säga att du ger mig och säkert så många andra ett hopp! Ett hopp om att man många gånger är starkare än vad man egentligen tror och en känsla av att - jag ska tamejfan heller inte sluta kämpa förrän jag står där med ett levande barn i min famn. Tack för att du delar med dig, och världens största LYCKA TILL imorgon!! Kram!

Svar: Men vad glad du gör mig! Och vilka fina ord, rodnar nästan lite grann här :) Tack för allt och all lycka önskar jag dig!! Kramar
Fertilitetsresa

Farmor Ulla-Brith
2013-11-27 @ 22:38:31

Hej igen,

Farmor Ulla-Brith här. Det är jag på riktigt.
Vi är inte släkt.

Kram
Farmor Ulla-Brith

Svar: Haha bra då vet jag :) Tyckte bara det skulle vara synd om du hade förväxlat mig med någon släkting, så är inte fallet förstår jag. Stort tack för att du kommenterar och hejar på oss :) Kram!
Fertilitetsresa

Karin
2013-11-27 @ 22:47:48
URL: http://hurslutardet.wordpress.com

Jag hoppas du kan sova inatt, för imorgon händer det grejer. Bra grejer, det är vi många som håller tummarna för! Kram!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

fertilitetsresa.blogg.se

Jag och min man var ofrivilligt barnlösa i flera år, jag har mycket lågt AMH-värde ( 0,2 ) . Vi lämnade hormonbehandlingar, missfall och misslyckade ivf:er . Genom äggdonationsbehandling i Finland fick vi sommaren 2014 våra älskade tvillingar!! Nu hoppas vi att en av snöflingorna i frysen ska ge oss ett syskon ♥ ♥ ♥

RSS 2.0