Bortkastade pengar

Väntar fortfarande på att mensen ska komma.. Nu när jag verkligen vill ha den så lyser den ned sin frånvaro :( 

För att vara på den säkra sidan och slippa tänka på det så har jag idag gått till Apoteket och köpt två graviditetstest. Ska ta ett nu på direkten och ett imorgon bitti har jag tänkt. Men jag är helt övertygad att jag INTE är gravid. Men kanske är det någon spänning som kan släppa om jag tar testet så att mensen sen kommer jag vill verkligen börja med medicinen på måndag som planerat!!
Mary
2013-10-27 @ 05:05:36
URL: http://dufattasmignu.blogspot.se

Det är som om den gör det bara för att jävlas. Helt otroligt...
Jag tror de flesta IVF:are är med om det du är just nu. Å nä, det spelar ingen roll att slappna av... Det är bara att vänta. Den kommer... Till slut...

Kram (hoppas den bestämde sig för att idag är en bra dag!)

tanniz
2013-10-27 @ 17:34:02
URL: http://tanniz.bloggo.nu

Så typiskt att den dröjer nu när det verkligen gäller... säkert bara kroppen som skjuter upp den ett tag, å det släpper säkert när/om du ser ett negativt test...
lycka till!
kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

fertilitetsresa.blogg.se

Jag och min man var ofrivilligt barnlösa i flera år, jag har mycket lågt AMH-värde ( 0,2 ) . Vi lämnade hormonbehandlingar, missfall och misslyckade ivf:er . Genom äggdonationsbehandling i Finland fick vi sommaren 2014 våra älskade tvillingar!! Nu hoppas vi att en av snöflingorna i frysen ska ge oss ett syskon ♥ ♥ ♥

RSS 2.0