:)

Idag fick jag ett leende tillbaka (och två streck)
 
 
Så vi myser en sista gång under dessa premisserna. Mysa kommer vi fortsätta göra, men det ska bli skönt att slippa pressen på att ha kolla på allt och "om det spelar något roll" - blir skönt att mysa bara för mysandets skull om ni förstår vad jag menar! ;)
JZ79
2013-10-09 @ 14:34:29

Wihooo för glad gubbe :)
Det är
Väldigt skönt att slippa tänka på äl och "måste" ligga. Lite bättre för förhållandet om det inte är fokus på att göra barn varje kärleksstund. Vi har för längesen slutat med äl-tester och att ligga fastän vi inte orkar. Krävs ett mirakel om vi ska bli med barn utan hjälp eftersom det är fel på både ägg å spermie i vårt fall.

Vi har förresten fått en ny tid till SU. 29 oktober ska vi dit och då får vi veta om det finns nån plan för oss...

Kram å lycka till med bebisverkstan :p

Svar: Skönt att ni har fått ett datum i alla fall! Hoppas också på att de har en plan :) Kram!
Fertilitetsresa

Libra
2013-10-09 @ 16:00:45
URL: http://www.minbebis.com/blogg/libra/

Kör på!!! Det är kanske nu det går vägen. :)

Jag har också ägglossning nu men vi kan inte göra ett försök, vårt sista innan FET. Känns jobbigt. :-/

Lyckokramar!

Svar: Taaack :)
Fertilitetsresa




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

fertilitetsresa.blogg.se

Jag och min man var ofrivilligt barnlösa i flera år, jag har mycket lågt AMH-värde ( 0,2 ) . Vi lämnade hormonbehandlingar, missfall och misslyckade ivf:er . Genom äggdonationsbehandling i Finland fick vi sommaren 2014 våra älskade tvillingar!! Nu hoppas vi att en av snöflingorna i frysen ska ge oss ett syskon ♥ ♥ ♥

RSS 2.0