Hoppas kan man ju alltid?

Nyss hemkommen efter ännu en härlig bloggträff (vi är sex tjejer som träffas)! Det är så skönt att surra med dem och timmarna rusar snabbt iväg. 
 
Nästa gång vi träffas vet jag hur det gått: då har jag gjort ägginsättning OCH gravtest! Ojojoj blir nervös bara av att tänka på det...
 
Jag och en av de andra tjejerna skojade om att om det INTE har funkat till den gången så super vi till! Med andra ord önskar jag mig en vit jul ;)
Maja
2013-10-13 @ 18:56:25

Jag håller tummarna för dig!!! Det är er tur nu!! Kram<3

Sindyrella1983
2013-10-14 @ 14:29:16

Såklart man ska hoppas! Hoppet är det sista som överger en...
En vit jul hade varit fantastiskt =)
Kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

fertilitetsresa.blogg.se

Jag och min man var ofrivilligt barnlösa i flera år, jag har mycket lågt AMH-värde ( 0,2 ) . Vi lämnade hormonbehandlingar, missfall och misslyckade ivf:er . Genom äggdonationsbehandling i Finland fick vi sommaren 2014 våra älskade tvillingar!! Nu hoppas vi att en av snöflingorna i frysen ska ge oss ett syskon ♥ ♥ ♥

RSS 2.0