Typiskt!

Ja det är typiskt att kroppen strular när det gäller...
Det var beräknat att jag skulle få mens I tisdags. Men det har jag såklart inte fått... så nu har jag mailat kliniken för att få reda på hur/om det påverkar behandlingen. 
 
Det här svaret fick jag:
Din mensen borde börja före 28/10. Vi väntar bara. Anmäla mig när har börjar. Om det har inte börjat före måndag då vi måste bara vänta på och du kan inte börja  Progynon innan din mensen börjas.
 
Kroppen spelar en ständigt spratt eller hur? Som sagt: typiskt!!
JZ79
2013-10-25 @ 20:27:43

Åh så typiskt att mensen inte kan komma när den för en gångs skull är välkommen :/
Håller tummarna att den kommer å att planen kan fullföljas.

En kort uppdatering från mig: besök på SU på tisdag. Då får vi veta om det blir donation eller inte, å isf ägg eller spermie? Livrädd att de ska säga vårt fall är för komplicerat...
Ringde psykologen idag å lämnade ett meddelande. Denna vecka har allt kommit ikapp mig å jag står inte ut. Hoppas hon kontaktar mig snart å att jag får en tid. Hon är bra eller?

Kraaaaam

Svar: Hon är fantastisk!! Vi hörs mer på mailen? Kraam!!
Fertilitetsresa

C
2013-10-26 @ 18:10:30
URL: http://spyor.blogg.se

Bara för att du liksom väntar på mensen nu.. Jobbigt att den ska krångla. Hoppas att mensen dyker upp snart nu då. Kramar

Svar: Till slut kom den :) Kram!
Fertilitetsresa




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

fertilitetsresa.blogg.se

Jag och min man var ofrivilligt barnlösa i flera år, jag har mycket lågt AMH-värde ( 0,2 ) . Vi lämnade hormonbehandlingar, missfall och misslyckade ivf:er . Genom äggdonationsbehandling i Finland fick vi sommaren 2014 våra älskade tvillingar!! Nu hoppas vi att en av snöflingorna i frysen ska ge oss ett syskon ♥ ♥ ♥

RSS 2.0