Vikten upp, men jag är nere

För att återkoppla till mötet med dietisten kan jag sammanfatta det med att det gick bra, dock faktum kvarstod: viktuppgång på + 1,3 kg sedan sist. Inte roligt. Men samtidigt så har jag ändå lite förståelse till mig själv faktiskt. Det ÄR för mycket att begära att jag ska orka att fixa allt perfekt när det är så mycket som jag mår dåligt över och som är jobbigt. Men å andra sidan blir det heller inte bättre om jag går upp i vikt under tiden.... :(
 
Så " jag kämpar på"!
 
Hon är klok dietisten, hon sa en del saker som fastnade i mitt huvud, jag ska berätta om det imorgon! Hörs då!
Kramar till Er Alla <3



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

fertilitetsresa.blogg.se

Jag och min man var ofrivilligt barnlösa i flera år, jag har mycket lågt AMH-värde ( 0,2 ) . Vi lämnade hormonbehandlingar, missfall och misslyckade ivf:er . Genom äggdonationsbehandling i Finland fick vi sommaren 2014 våra älskade tvillingar!! Nu hoppas vi att en av snöflingorna i frysen ska ge oss ett syskon ♥ ♥ ♥

RSS 2.0