7 timmar denna gång...

Fick fina blommor av tjejerna på dagens bloggträff :)
Dessa träffar blir längre och längre - idag surrade vi i över sju timmar!!
 
 
 
(bild från mitt instagramkonto: @fertilitetsresa )
 
#bloggträff #ivf #äggdonation #ofrivillig barnlöshet
Camilla
2013-09-01 @ 19:14:53
URL: http://omlivetefter.blogspot.se

Mysigt! :-)

Maja
2013-09-01 @ 19:48:38

Toppen att ni fick en trevlig dag tillsammans! Kram

sindyrella1983
2013-09-02 @ 07:23:02

Jo det är ju så dumt att min klinik har bytt bokningssystem. Så nu ska man ringa på första cykeldagen. Och dom bokar bara ett visst antal äggplock per vecka. Så där har redan varit fullbokat när jag ringt. Inget bra system alls, det är jätte jobbigt att slitas mellan hopp och förtvivlan varje månad.
Kram

Svar: Men vilket dumt system det verkar vara! Förstår att det måste vara svårt att dels hinna ringa i tid och dels kunna ringa över huvud taget? :( Usch nu tycker jag synd om dig! Kram
Fertilitetsresa




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

fertilitetsresa.blogg.se

Jag och min man var ofrivilligt barnlösa i flera år, jag har mycket lågt AMH-värde ( 0,2 ) . Vi lämnade hormonbehandlingar, missfall och misslyckade ivf:er . Genom äggdonationsbehandling i Finland fick vi sommaren 2014 våra älskade tvillingar!! Nu hoppas vi att en av snöflingorna i frysen ska ge oss ett syskon ♥ ♥ ♥

RSS 2.0