Bloggräff

Om en timme ungefär kommer fem härliga tjejer hit som jag har lärt känna via bloggen. Ska bli så kul att träffa dem och prata med dem igen för nu var det ett tag sedan sist :)
 
De bloggar också om sin ofrivilliga barnlöshet. Vi började med just det som vår gemensamma nämnare - vår barnlöshet. Därifrån har våra vägar gått lite olika håll. En av oss är gravid och väntar barn i december. En annan plussade häromdagen. Vi andra fyra står inför adoption, äggdonation och ivf. Som en av dem sagt tidigare så är förhoppningen att vi till slut blir en liten mamma-barn-grupp :)
 
Nu måste jag göra färdigt till dess de kommer! Hörs senare :)
Kram
Mary
2013-09-02 @ 11:33:46
URL: http://saintmaryslog.wordpress.com

Vem är det som väntar barn i december? Vilken blogg är det?

Fint att du uppskattade bloggträffen och att ni hade så mycket att prata om.

Kram!

Svar: Nej jag snurrade till det - det ska vara Januari 2014, då får "Fiffiga jag" barn :)
Fertilitetsresa




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

fertilitetsresa.blogg.se

Jag och min man var ofrivilligt barnlösa i flera år, jag har mycket lågt AMH-värde ( 0,2 ) . Vi lämnade hormonbehandlingar, missfall och misslyckade ivf:er . Genom äggdonationsbehandling i Finland fick vi sommaren 2014 våra älskade tvillingar!! Nu hoppas vi att en av snöflingorna i frysen ska ge oss ett syskon ♥ ♥ ♥

RSS 2.0