"Hej, det är jag igen..."

Visst är det konstigt ändå, när jag har frågor som jag kommer på allteftersom som jag vill ställa till kliniken vilket innebär flera mail så får jag dåligt samvete? Jag vill nästan inleda mailet med "ursäkta att jag är besvärlig/stör men..." Det här är det viktigaste jag gjort i hela mitt liv! Klart jag ska ställa alla frågor jag har! Och jag betalar för det! Nu får jag ge mig - jag ska sträcka på mig och vara preciiiis så omständlig och tjatande jag behöver vara!! Så det så :)
mochms
2013-09-25 @ 08:23:13
URL: http://mochms.wordpress.com

Stå på dig, sträck på dig och fråga på! Jag tror att de är rätt vana vid att få en massa frågor. Du är nog inte den första vars tankar snurrar runt runt och skapar nya frågor hela tiden. Men jagförstår känslan för jag skulle känna lika dant. ;)

Svar: Du har rätt :) Kramar!!
Fertilitetsresa

Sindyrella1983
2013-09-25 @ 16:57:14

Fråga på, dom är vana vid det!! =)

Imorgon är det dags att börja med sprutor!!! =) Jag är så glad!
Kram ♥


Svar: Yej! Lycka till nu!! Kramar
Fertilitetsresa




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

fertilitetsresa.blogg.se

Jag och min man var ofrivilligt barnlösa i flera år, jag har mycket lågt AMH-värde ( 0,2 ) . Vi lämnade hormonbehandlingar, missfall och misslyckade ivf:er . Genom äggdonationsbehandling i Finland fick vi sommaren 2014 våra älskade tvillingar!! Nu hoppas vi att en av snöflingorna i frysen ska ge oss ett syskon ♥ ♥ ♥

RSS 2.0