Mina tankar går till Bebiskarusellen

Idag har jag varit på storkalas med många trevliga människor och mycket god mat =)
 
På tåget hem satt jag och läste ikap en massa bloggar, Tyvärr funkar det dåligt att kommentera via mobilen. Vet inte varför?
 
Jag förfäras och känner starkt för kvinnan bakom bloggen Bebiskarusellen och det ofattbara hon har varit tvugen att gå igenom. Det är obarmhärtigt. Det enda man vill är att ge styrka och tala om att man bryr sig. Men varje ord känns för litet :(
Jakteneftertotallycka
2013-09-16 @ 06:27:06
URL: http://jakteneftertotallycka.blogspot.se/

Ja, visst är det så. Man vill göra så mycket mer. Ens kommentarer och stöttning på egna bloggen känns så menlöst i sammanhanget. Man skulle vilja göra nått mer. Något handgripligt.. Skon klämmer nog egentligen vid att man skulle vilja vrida tillbaka klockan och göra så att det var en normal graviditet- hela vägen. En sån hemsk upplevelse som hon tvingas genomgå borde ingen behöva uppleva. Särskilt efter alla års kamp..




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

fertilitetsresa.blogg.se

Jag och min man var ofrivilligt barnlösa i flera år, jag har mycket lågt AMH-värde ( 0,2 ) . Vi lämnade hormonbehandlingar, missfall och misslyckade ivf:er . Genom äggdonationsbehandling i Finland fick vi sommaren 2014 våra älskade tvillingar!! Nu hoppas vi att en av snöflingorna i frysen ska ge oss ett syskon ♥ ♥ ♥

RSS 2.0