Så onödigt

Okej, nu ska jag berätta en grej som hände förra veckan...
 
Jag gjorde ett tidigt gravtest (uppföljning av det glada positiva ägglossningstestet), och titta vad jag sååååg:
 
 
Visst är det inte inbillning? Det ÄR två streck på testet (om än svagt pga. tidigt test)??
Jag hann bli lite oroväckande förhoppningssfull, även om jag aldrig riktigt trodde på det!?
 
Dessvärre var det sista testet jag hade hemma av den sorten. Så morgonen efter testade jag med annat märke - och då var det extra strecket borta!
 
 
Det kändes såå onödigt att få upp lite hopp :(
Så ja detta påverkade säkert min obeslutsamhet...
 
Kan tillägga att jag inte behöver ta fler tester, bortom allt tvivel är jag INTE gravid.
But what else is new?
Camilla
2013-09-25 @ 21:36:13
URL: http://omlivetefter.blogspot.se

Men jösses! Det där var ett ganska starkt svagt streck. Har sett svagare som sedan gått över till starkare dag till dag. Har mensen kommit nu?
http://omlivetefter.blogspot.se

Svar: Ja mensen kom... :(
Fertilitetsresa

C
2013-09-25 @ 21:44:15
URL: http://spyor.blogg.se

Oj! Det syns allt för bra på testlgarets ju. Tycker du borde maila dom bilden och klaga om det senaste visar negativt. Inte okej att behöva bli lurad sådär :/ Kram

Svar: Tänk om det inte var lur? Det KAN ha varit ett tidigt missfall... Längsökt men det är ju möjligt antar jag? Kram
Fertilitetsresa

tanniz
2013-09-25 @ 22:01:40

Men hjälp. Vist är det två sträck. Helt säker på att det är fel?? Så hemsk i så fall. Förstår att du går igenom alla känslor just nu.
Kram

Svar: Ja det blev inte mycket gjort den dagen heller... :(
Fertilitetsresa

Emilie
2013-09-25 @ 22:04:55

Köp aldrig tester från testlagret. Billiga tester har däremot riktigt bra tester.

Svar: Du har rätt! Jag ska aldrig mer köpa från Testlagret :(
Fertilitetsresa

Libra
2013-09-25 @ 22:07:15
URL: http://www.minbebis.com/blogg/libra/

Men men... Det är ju positivt...!!!? Jag tycker mig ana en skugga på det andra också men det kanske är mobilen. Varför har du gett upp hoppet?
Kramar!!!

Svar: Testade med flera andra test men fick inga fler streck... Och sedan kom mensen - problem solved :( Kramar tillbaka till dig!!
Fertilitetsresa

Anonym
2013-09-26 @ 06:22:31

Jag tycker mig också se någon liten skugga på andra testet!!!!??? Testa med något annat test, jag håller tummarna!!

Svar: Testade men fick inga fler utslag och sedan kom ju mensen... :(
Fertilitetsresa

Fiffig
2013-09-26 @ 06:28:32
URL: http://fiffig.bloggo.nu

Näe vad surt med de där skittesten om det bara var lur! Särskilt i din sits! Såg ju väldigt positivt ut på första bilden.

Jag höll på att sätta i halsen, när jag först bara såg bilden.

Kram

Svar: Mmmm fatta att jag inte fick m ycket gjort den dagen.... Kram
Fertilitetsresa

Anonym
2013-09-26 @ 07:15:22
URL: http://www.anneutane.blogspot.com

Det har hänt mig flera gånger, det är faktiskt förjävligt. Det översta testet är från Testlagret va?
Jag har förra sommaren fått kompensation från dem på grund av falska positiva test. I år har jag fått säkert 10 test som varit falskt positiva. Blä för Testlagret!!

Svar: Ja Testlagret. Usch vad hemst har du fått fel svar 10 ggr??!! Helt otroligt dåligt! Jag ska aldrig mer köpa från dem :(
Fertilitetsresa

karin
2013-09-26 @ 09:42:08
URL: http://villbli3.bloggplatsen.se

Men hjälp. Jag tänker inte tjata på dig att testa med något annat test även om jag vill, säger du att du vet så är det så. Men fy fan vilket skit.. Jag har också fått falskt en gång men inte lika starkt som ditt.. Stäm dem!

Jag kan inte låta bli att fortsätta känna en gnutta hopp angående detta ändå. Jag hoppas ju så starkt för dig.

Kram

Svar: Jag fick mens några dagar senare så då blev resultatet klart :(
Fertilitetsresa

karin
2013-09-26 @ 09:43:43
URL: http://villbli3.bloggplatsen.se

...det knäppa är att man ju lär sig att "ett gravtest aldrig kan visa falskt positivt men falskt negativt". Det har bm sagt till mig flera ggr. Åååh!!

Svar: Ja visst är det konstigt? Men det kan ju ha varit ett tidigt missfall...
Fertilitetsresa

Betty
2013-09-26 @ 11:11:31

åhhh vad knäppt...! Never lose hope!

Svar: Nej, fast nu vet jag inte vad jag ska tro.. Var det ett tidigt missfall eller visade testet fel??
Fertilitetsresa

JZ79
2013-09-26 @ 19:58:42

Nä fy fasen :( sådär får det ju bara inte visa om det inte är positivt!!??

Stor kram!!

Svar: Nej man tycker ju inte det? Vet inte om det var sant eller inte... :(
Fertilitetsresa




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

fertilitetsresa.blogg.se

Jag och min man var ofrivilligt barnlösa i flera år, jag har mycket lågt AMH-värde ( 0,2 ) . Vi lämnade hormonbehandlingar, missfall och misslyckade ivf:er . Genom äggdonationsbehandling i Finland fick vi sommaren 2014 våra älskade tvillingar!! Nu hoppas vi att en av snöflingorna i frysen ska ge oss ett syskon ♥ ♥ ♥

RSS 2.0