Behöver mer stöd!

Seriöst finns det stödhandskar? Min händer är så svullna!! Fick ta av mig ringar för några veckor sedan men nu är de löjligt stora :(
 
Funkar liksom inte att ha dem i högläge...
Azielle
2014-04-09 @ 18:47:49
URL: http://azielle.blogg.se

Det finns det faktiskt. Du kan kolla med bm nästa gång och höra om det är ett alternativ för dig.

Svar: Ja bm berättade om det idag, så det känns väl "bra" att det finns något att göra i alla fall. Tack för att du tipsade :)
Fertilitetsresa

Ninni
2014-04-09 @ 21:53:45

du är inte ensam!!! :(

Svar: Usch du också? Men vet du också då att det inte får bli FÖR svullna för då kan det ge bestående skador? Ta kontakt med arbetsterapeut i så fall så att du får handledsskydd! Kram och lycka till :)
Fertilitetsresa




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

fertilitetsresa.blogg.se

Jag och min man var ofrivilligt barnlösa i flera år, jag har mycket lågt AMH-värde ( 0,2 ) . Vi lämnade hormonbehandlingar, missfall och misslyckade ivf:er . Genom äggdonationsbehandling i Finland fick vi sommaren 2014 våra älskade tvillingar!! Nu hoppas vi att en av snöflingorna i frysen ska ge oss ett syskon ♥ ♥ ♥

RSS 2.0