Extra ultraljud

Nu har jag varit på ett extra ultraljud på Antenatal. De ville kolla bebisarna efter att jag blev så himla dålig i influensan. Tre veckor har gått och jag är fortfarande inte helt okej, mår bättre mer har nu fått halsfluss och hostan håller ihärdigt sig kvar vilket påverkar sömnen mycket negativt :(

MEN! det som var bra är att bebisarna mår bra :) Det var ett väldigt snabbt ultraljud, läkaren kollade att båda hjärtan slog fint och att de rörde sig livligt. Sen var det klart! Jag trodde de skulle mäta eller nåt också men det gjorde de inte. Det var i alla fall härligt att se dem igen ♥ ♥



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

fertilitetsresa.blogg.se

Jag och min man var ofrivilligt barnlösa i flera år, jag har mycket lågt AMH-värde ( 0,2 ) . Vi lämnade hormonbehandlingar, missfall och misslyckade ivf:er . Genom äggdonationsbehandling i Finland fick vi sommaren 2014 våra älskade tvillingar!! Nu hoppas vi att en av snöflingorna i frysen ska ge oss ett syskon ♥ ♥ ♥

RSS 2.0