Gröten är här!

Jodå, nog har jag hört talas om att man går "gröt på hjärnan" när man blir gravid. Och det verkar inte bättre än att jag har fått det nu! Jag hittar inte ord!?! Sitter och svamlar och säger "vad heter det..." osv. Väldigt olikt mig!
 
Fler som känner igen sig?
Linda
2014-05-01 @ 09:38:41
URL: http://meumvita.blogspot.se

Jag fick gröten tidigt. Några kollegor på jobbet misstänkte tidigt att jag var gravid innan jag ens berättat på grund av "gröten" :-)

Svar: Haha ja se där ja! :)
Fertilitetsresa

Elin
2014-05-01 @ 20:44:23
URL: http://www.fluffmonster.blogg.se

Jag brukar få höra ordet "gravidhjärna" och ibland känner jag mig helt blåst vissa stunder :-D *skratt*

Svar: Ja jag trodde det var en skröna, men nu visar jag att det inte är det! ;)
Fertilitetsresa




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

fertilitetsresa.blogg.se

Jag och min man var ofrivilligt barnlösa i flera år, jag har mycket lågt AMH-värde ( 0,2 ) . Vi lämnade hormonbehandlingar, missfall och misslyckade ivf:er . Genom äggdonationsbehandling i Finland fick vi sommaren 2014 våra älskade tvillingar!! Nu hoppas vi att en av snöflingorna i frysen ska ge oss ett syskon ♥ ♥ ♥

RSS 2.0