Imorgon...

Jag har en dålig dag. 
 
Jag mår såå illa och inget jag gör hjälper - jag äter men det hjälper inte, jag tar min medicin mot illamående men vill ändå kräkas :(
 
Jag hatar att må så här och är så trött på det! Inser att jag troligtvis kommer må illa hela graviditeten och då får jag ta det, men det tär på psyket. Och denna hjälplöshet, att inget kunna göra.. Bröt ihop idag, som tur är har jag en fin och förstående man som försöker trösta. 
 
Oh well, tomorrow's another day.. Jag får hoppas på bättre mående då!
C
2014-04-20 @ 20:28:54
URL: http://spyor.blogg.se

Hoppas du får en bättre morgondag <3

Svar: Tack gulliga du <3
Fertilitetsresa

karin
2014-04-21 @ 14:06:31
URL: http://villbli3.bloggplatsen.se

Jag har också en urk-dag. Så jäkla tungt nu på slutet, jag orkar inget men blir deppig av att bara ligga och vila. Mår illa men är hungrig. Gjorde just ett STORkok som nog gick åt helvete så nu är jag förbannad och ledsen över att dagens all energin gick till det helt i onödan.. Dessutom är jag jätteallergisk och kan knappt andas.

Inte muntrade jag upp dig heller, bara skrev om min egen skitdag, haha sorry!

Hoppas att vår morgondag blir bättre <3
Kram

Svar: Haha åh jag känner igen mig (jag skrattar inte åt dig utan MED dig) - snacka om gravidhormoner!! Förstår att det är tungt för dig nu såhär i slutet. Men nu har du inte många uppförsbackar kvar. Önskar Dig en fenomenalt fantastiskt underbar vecka som kommer!! ;) Kramar
Fertilitetsresa

Anne
2014-04-23 @ 21:25:29

Stackare! Har du testat akupunktur? Det sägs vara väldigt effektivt och ges ibland till tex patienter som mår illa av cellgiftsbehandling. Många sjukgymnaster kan det, så kolla med sådana!

Svar: Jag har testat det i andra syften men inte mot illamående.. Medicinen jag får nu, Lergigan Comp ges även till cancerpatienter. Jag ska kolla med sjukgymnasten, skadar ju inte att prova? Tack för tipset :)
Fertilitetsresa

Anne
2014-04-29 @ 07:53:10

Lergigan Comp har jag också fått utskrivet, men det har för mig bara lindrat, inte tagit bort illamåendet och kräkningarna. Hur många tar du per dag föresten? Jag har för mig att man efter läkarens inrådan kan ta upp till 10 per dag om jag inte missminner mig helt

Svar: Jag har maxdos på 10 tabl/dag, men det är som du skriver det lindrar men tar inte bort illamåendet :(
Fertilitetsresa




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

fertilitetsresa.blogg.se

Jag och min man var ofrivilligt barnlösa i flera år, jag har mycket lågt AMH-värde ( 0,2 ) . Vi lämnade hormonbehandlingar, missfall och misslyckade ivf:er . Genom äggdonationsbehandling i Finland fick vi sommaren 2014 våra älskade tvillingar!! Nu hoppas vi att en av snöflingorna i frysen ska ge oss ett syskon ♥ ♥ ♥

RSS 2.0