Puss puss!!

Idag fick jag provsvaren på förra veckan och jag är nöjd över att mitt TSH (sköldkörtelhormonvärde) låg på 0,8 vilket är mycket bra med tanke på att jag höjt min dos :)
 
Förresten jag har upptäckt ett roligt gravidsymptom! Hela kroppen samlar vatten och jag är svullen lite överallt, främst fötter, underben och händer - men också mina läppar!! Haha man skulle kunna tro att jag har fyllt ut dem - en riktig pussmun ;)
A
2014-04-14 @ 23:11:25
URL: http://ilngtansvrld.blogg.se

Haha! Själv fick jag en jättenäsa på slutet. Som tur är försvann den några veckor efter förlossningen. :) Pussmun är ju lite trevligare.

Svar: Haha vilken tur att den inte blev kvar!! :p Tänk ändå vad många överraskningar en graviditet kan bjuda på??!
Fertilitetsresa




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

fertilitetsresa.blogg.se

Jag och min man var ofrivilligt barnlösa i flera år, jag har mycket lågt AMH-värde ( 0,2 ) . Vi lämnade hormonbehandlingar, missfall och misslyckade ivf:er . Genom äggdonationsbehandling i Finland fick vi sommaren 2014 våra älskade tvillingar!! Nu hoppas vi att en av snöflingorna i frysen ska ge oss ett syskon ♥ ♥ ♥

RSS 2.0