Snorkfröken och jag!

Nu tar jag min plånka och drar till Götet för ett sista besök hos dietisten! Berättar hur det gått på vägen hem!
 
Hoppas bara att jag inte måste väga mig... :s
JZ79
2014-04-26 @ 14:04:45
URL: http://jz79.wordpress.com/

Hur gick det hos Disa? :)

Svar: Det gick bra. Slapp väga mig ;) Vet du, få ingen chock, men hon är gravid - ska ha en månad efter mig. Fast hon sa det först efter vårt möte var slut. Visst är världen konstig ibland? Men jag är glad för hennes skull. Kramar till DIG!!
Fertilitetsresa

JZ79
2014-04-28 @ 22:51:42

Skönt att du slapp väga dig ;) Känns rätt med tanke på att två bebisar
Växer inne i dig.
Åh va roligt att hon ska ha barn!! Hon är en fantastisk person och kommer bli en toppenmamma :) Blev inte alls chockad, bara glad.. Konstig nog? Kanske jag känner så eftersom hon är så himla bra på alla sätt och oxå vet att det kan vara svårt att bli gravid. Hon har ju träffat många som dig och mig..

Kram!!!!

Svar: Bra, jag blev också glad :) Kramar!!
Fertilitetsresa




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

fertilitetsresa.blogg.se

Jag och min man var ofrivilligt barnlösa i flera år, jag har mycket lågt AMH-värde ( 0,2 ) . Vi lämnade hormonbehandlingar, missfall och misslyckade ivf:er . Genom äggdonationsbehandling i Finland fick vi sommaren 2014 våra älskade tvillingar!! Nu hoppas vi att en av snöflingorna i frysen ska ge oss ett syskon ♥ ♥ ♥

RSS 2.0