Stödet på!!

Alltså man börjar bli tjock lite här och där nu... Efter en arbetsdag är fötterna ordentligt svullna! Så häromdagen gick jag in på Apoteket och köpte mig två par stödstrumpor, ett par i bomull och ett par i nylon
 
 
Och oj vad skönt det var! Snacka vilken skillnad det var att ta av dem på kvällen! Jag hade dragit mig för detta inköp för jag tycker det är så fult. Men jag kan lova att det bryr jag mig inte ett dugg om nu, för känslan av att slippa två stockar till underben och klumpar till fötter är såå värt det!! =D
tanniz
2014-04-05 @ 10:49:50
URL: http://tanniz.bloggo.nu

Så du har nu tagit det klivet. Står själv inför det nu. Börjar känna lite svullna ben men framförallt början till åderbråck på ena benet. Men hur är det egentligen med stödstrumpor under byxorna? blir det inte varmt å besvärligt nu? jag som inte ens använder långkalsonger på vintern.
kram

Svar: Det är såå värt det!! Prova och du kommer använda dem varje dag :) Kram
Fertilitetsresa

Emilie
2014-04-05 @ 13:10:13

Åh, stödstrumpor är underbart! Jag har det varje dag i jobbet oavsett graviditet eller ej!

Svar: Förstår dig - det är ju superskönt!! :)
Fertilitetsresa

JZ79
2014-04-06 @ 18:06:57
URL: http://jz79.wordpress.com/

Stödstrumpor är sååå bra! Har det varje dag på jobbet, ett måste när man går och står mycket. Fuskar på sommaren och då känns det direkt i benen. Finns även många fina på tex http://www.butik21.com/ om man vill ha lite "roliga" strumpor =)
Kram

Svar: Tack för tipset, de var ju riktigt snygga ju!! :) Kram
Fertilitetsresa




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

fertilitetsresa.blogg.se

Jag och min man var ofrivilligt barnlösa i flera år, jag har mycket lågt AMH-värde ( 0,2 ) . Vi lämnade hormonbehandlingar, missfall och misslyckade ivf:er . Genom äggdonationsbehandling i Finland fick vi sommaren 2014 våra älskade tvillingar!! Nu hoppas vi att en av snöflingorna i frysen ska ge oss ett syskon ♥ ♥ ♥

RSS 2.0