Tips + rörelse

JZ79 kommentera mitt förra inlägg ang. stödstrumpor med att tipsa om sidan butik21 som har mycket roligare stödstrumpor vad det gäller färg och mönster - där köper jag nästa gång!! Det är såå skönt med stödstrumpor, men till sommaren, när jag kommer behöva dem som bäst med tanke på att man samlar på sig extra mycket vatten i slutet av graviditeten + att det kommer vara varmt ute känns det ändå inte så kul med dessa strumpor.. Hur får man till det med klänningsoutfit liksom? Kanske bara att acceptera: bekvämlighet före mode? På tal om det, jag måste hitta nya skor till jobbet, kommer nog inte funka så länge till med klackskor?! ;)
 
Jag avlutar med helgens gladaste uppdatering: nu känner jag äntligen bebisarna i magen!! Den ena har levt loppan riktigt och den andra ligger inte långt efter - and I´m lovin´it!!
JZ79
2014-04-06 @ 23:14:47
URL: http://jz79.wordpress.com

Å va mysigt att du känner bebisarna!!! Härlig nyhet :)

Svar: Jaa det är verkligen skönt att ÄNTLIGEN göra det!! :)
Fertilitetsresa

Anonym
2014-04-07 @ 05:27:52

Till sommarn ha du dessa..:) http://www.butik21.com/graviditet/for-gravida/stodstrumpor-for-gravida-12-17-mmhg.php

J
2014-04-07 @ 22:16:38

Å vilket mys!!! Luftig långklänning och stödstrumpor funkar finfint!

Svar: Haha ja det blir väl så! Maken förslog flipflop till jobbet, jag är inte heltänd på den idén... ;)
Fertilitetsresa




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

fertilitetsresa.blogg.se

Jag och min man var ofrivilligt barnlösa i flera år, jag har mycket lågt AMH-värde ( 0,2 ) . Vi lämnade hormonbehandlingar, missfall och misslyckade ivf:er . Genom äggdonationsbehandling i Finland fick vi sommaren 2014 våra älskade tvillingar!! Nu hoppas vi att en av snöflingorna i frysen ska ge oss ett syskon ♥ ♥ ♥

RSS 2.0