Åter utskriven och åter hemma!

Nu är jag åter hemma med mina små
Men vilken pärs det har varit! Infektionerna har verkligen sugit kraft ur min kropp och jag känner verkligen inte igen min brist på energi :(

Jag kommer nu försörja vila så mycket jag kan mellan varven. Vilket är lättare sagt än gjort, bara matningen av barnen rar 12 timmar per dygn. Ni förstår att det blir svårt att hitta bloggtid va?

Men det känns viktigt för mig att få ur mig allt dom hänt, att skriva en förlossningsberättelse (som kommer bli låång!) och att berätta för Er om vad som hänt. Ni som varit mitt stöd under då lång tid!

Så ha lite tålamod med mig och att bloggandet kommer vara lite bristfälligt ett tag, jag kommer tillbaka :)

Många kramar

leah
2014-08-09 @ 12:35:39
URL: http://hael.blogg.se/

Huvudsaken ni mår bra, så får du skita i allt annat :)

Svar: Tack! NU mår jag bättre och nu har jag äntligen publicerat första delen av förlossningsberättelsen :)
Fertilitetsresa

JZ79
2014-08-09 @ 13:36:08
URL: http://jz79.wordpress.com

Du och familjen är viktigast, vi finns kvar här när du har tid att blogga igen. Glad att du mår bättre och är hemma. Säg till om jag kan göra nått, jag är bara en liten tågresa bort. Kramar till dig! ❤️

Svar: Tack finaste du - vi måste se till att träffas igen! Jag ska ta tag i det i oktober och kontakta dig och alla andra tjejer!! Många kramar tillbaka <3
Fertilitetsresa

Dustpuppy
2014-08-09 @ 13:50:16

Grattis till tvillingarna och puh vilken fortsättning du åkte på! Hoppas tillfrisknandet går bra och glöm inte att skadeanmäla till ditt försäkringsbolag, om du hade en gravidförsäkring.

/Dustpuppy

Svar: Tack Dustpuppy!! (Jag har anmält och fått ersättning för HF & akutsnitt, mer får man tyvärr inte ersättning för) Stort stort TACK för att du har varit med på vår resa. Dina kommentarer (och in synnerhet den om poolen!) har betytt otroligt mycket för mig - och för det är jag dig för evigt tacksam <3
Fertilitetsresa

Jennie
2014-08-09 @ 14:18:22

Lägg all energi på era små underverk och på dig själv. Puss

Svar: Tack! Jo jag förstår att det är så jag ska göra, men det är inte utan att man får dåligt samvete när jag slutar skriva till alla fantastiska personer därute som har stöttat mig på vår resa- där är du en stort tröst till mig! Utan allt stöd vet jag inte om jag hade orkat??! :( Men nu sitter jag här med mina underverk - mina fantastiska solstrålar och jag är så lycklig - allt är såå mycket bättre och härligare än vad jag någonsin kunnat önskat och tro!! Tack för att DU funnits med på resan och att du finns kvar efter <3 <3 <3
Fertilitetsresa

Anonym
2014-08-09 @ 19:26:58

Tänk bara på er nu! Vi finns kvar :-)

Svar: Tack :)
Fertilitetsresa

M
2014-08-09 @ 20:56:25

Stooort och varmt grattis! Vad underbart att ni fått TVÅ barn som vad jag förstår är friska och fina. Hoppas att du får pigga på dig under relativt lugna former. Kram!

Svar: Tack! Ja det är verkligen FANTASTISKT och jag njuter av mina gobitar!! NU mår jag bättre och nu har jag äntligen publicerat första delen av förlossningsberättelsen :) Massor av kramar tillbaka till dig finaste M <3
Fertilitetsresa

A
2014-08-13 @ 13:14:23
URL: http://hjartatbloder.bloggplatsen.se

Hoppas ni mår bra alla 4 :-) Ska bli så spännande att läsa om hur allt startade. Krya på dig och njut av er stora dröm!!
Kram

Svar: TACK!! Då kan du läsa nu - jag har publicerat första delen i förlossningsberättelsen :)
Fertilitetsresa

Maja
2014-08-13 @ 16:17:07

Hej!
Jag tänker på er och hoppas att ni alla mår bra. Jag förstår att det varit en tuff snart. Vila dig så mycket du kan och njut av barnen. Du ska se om någon månad så har ni kommit in i mer rutiner och lärt känna barnen ordentligt. Jag är så jätteglad för er skull! Varmt lycka till! Kram Maja

Svar: Tack snälla Maja! Ja NU har vi det underbart, visst det är hektiskt men helt fantastiskt!! Hur hr det gått för er? Jag har tänkt på er!! Ps. Nu har jag publicerat första delen i min förlossningsberättelse! :)
Fertilitetsresa

Mary
2014-08-15 @ 10:46:37
URL: http://saintmaryslog.wordpress.com

Hej,

hoppas du mår bra och får njuta av tvillingarnas spädbarnstid, även om jag förstår att det mycket brandsläckning och lite sömn.

Kram!

Svar: Ja jag njuuuuter :) :) Och NU har jag äntligen publicerat första delen i min förlossningsberättelse! :) Många kramar tillbaka!!
Fertilitetsresa




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

fertilitetsresa.blogg.se

Jag och min man var ofrivilligt barnlösa i flera år, jag har mycket lågt AMH-värde ( 0,2 ) . Vi lämnade hormonbehandlingar, missfall och misslyckade ivf:er . Genom äggdonationsbehandling i Finland fick vi sommaren 2014 våra älskade tvillingar!! Nu hoppas vi att en av snöflingorna i frysen ska ge oss ett syskon ♥ ♥ ♥

RSS 2.0