Bolasmycke

Titta va fint Bolasmycke  (en del kallar det Änglapingla också) jag har fått:
 
När bollen "studsar" mot magen pinglar den svagt, pinglandet sägs ha en rogivande effekt på barnen :) Så nu går jag stolt med den pinglandes på magen.
JZ79
2014-02-18 @ 20:52:55

Jättefint!!

J
2014-02-18 @ 21:10:49

Superfina! Jag har sparat de två som jag bar med pojkarna.

Svar: Mysigt :) :) Kraam!
Fertilitetsresa

Tackan
2014-02-19 @ 06:46:06
URL: http://farhuset.blogg.se/far/

Mysigt! Sen kan man hänga den i vagnen så känner de igen pinglander när ni är ute och går.

Var på ultra igår, det var ett litet mirakel :-)

Hanna
2014-02-19 @ 07:41:43
URL: http://lifegoeson79.blogspot.se/

Hade också ett liknande på magen när jag var gravid på M, hoppas på att få ha det snart igen!
Hur är det med illamåendet? Har det börjat ge sig?
Kram till dig

Svar: Näe lika illamående fortfarande, har haft det i snart tre månader :( Sjukt jobbigt!! Kramar tillbaka till dig
Fertilitetsresa

tanniz
2014-02-19 @ 17:45:51

Vilken fin bola. Passande med två små hjärtan :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

fertilitetsresa.blogg.se

Jag och min man var ofrivilligt barnlösa i flera år, jag har mycket lågt AMH-värde ( 0,2 ) . Vi lämnade hormonbehandlingar, missfall och misslyckade ivf:er . Genom äggdonationsbehandling i Finland fick vi sommaren 2014 våra älskade tvillingar!! Nu hoppas vi att en av snöflingorna i frysen ska ge oss ett syskon ♥ ♥ ♥

RSS 2.0