Små påminnelser

De senaste kvällarna har jag tyckt mig kunna känna fosterrörelser? Det är ju fortfarande väldigt tidigt (14+5), men inte omöjligt och i synnerhet inte vid tvillingar. Helt säker är jag inte, men ikväll kändes det igen och jag tror faktiskt att de är de som ger sig till känna - mina fina solstrålar ♥ ♥
 
Däremot går det absolut inte att känna det på utsidan, men bara vetskapen om att även det kommer bli verklighet om några veckor känns helt otroligt och solsträlarna värmer mig ända in i själen :):)
Spessartin
2014-02-09 @ 22:39:17
URL: http://spessartin.blogg.se

Kan säkert vara fosterrörelser! Jag kände i vecka 16! Visst är det en härlig känsla!

Svar: Ja jättemysigt :) När känns det UTANPÅ magen??
Fertilitetsresa

Dustpuppy
2014-02-10 @ 00:26:38

Heehee, vänta bara när de börjar använda din urinblåsa som trampolin!
:-D

/Dustpuppy

Ps Säg till maken att börja prata med magen, de närmar sig att kunna höra och det märktes på vår pojk att han kände igen sin pappas röst även när han var ute. En viss saga gör honom extra lugn även idag. Ds

Svar: Can´t wait! ;) Han snackar redan med dem och ger dem många pussar <3 När känns det på utsidan??
Fertilitetsresa

C
2014-02-10 @ 16:37:52
URL: http://spyor.blogg.se

Myyysigt! Då kommer det ju bara bli mer och tydligare framöver ❤️ Kram

Svar: Jaaa verkligen :):) Kram!
Fertilitetsresa

Spessartin
2014-02-15 @ 15:26:03
URL: http://spessartin.blogg.se

Jag kommer inte ihåg exakt när det började kännas utanpå. Min moderkaka låg så att den funkade som en effektiv stötdämpare, så jag tror det tog ett tag.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

fertilitetsresa.blogg.se

Jag och min man var ofrivilligt barnlösa i flera år, jag har mycket lågt AMH-värde ( 0,2 ) . Vi lämnade hormonbehandlingar, missfall och misslyckade ivf:er . Genom äggdonationsbehandling i Finland fick vi sommaren 2014 våra älskade tvillingar!! Nu hoppas vi att en av snöflingorna i frysen ska ge oss ett syskon ♥ ♥ ♥

RSS 2.0