Inskrivningssamtal

i eftermiddag ska jag på inskrivningssamtal. Trodde det var det jag hade sist jag var där i vecka 6, men det var visst hälsosamtalet? Ja, ja, hoppas detta ger lite mer än förra då rå...
 
Ringde förra veckan för att fråga om jag skulle ta blodprov, vilket jag tydligen ska, så jag har inte tagit Levaxinet (sköldkörtelhormon) idag. Berättar imorgon hur det gick :)
C
2014-01-28 @ 09:44:13
URL: http://spyor.blogg.se

Lycka till på inskrivningen 😘 Kram

Svar: Taack :) Kram!
Fertilitetsresa

Grubblaren
2014-01-28 @ 14:26:39
URL: http://grubblarensdagbok.blogspot.com

Tack! Det känns helt overkligt.

Vad fantastiskt att du är gravid med tvillingar! Jag hoppas att det går bra på inskrivningen idag.

Svar: Tack :)
Fertilitetsresa




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

fertilitetsresa.blogg.se

Jag och min man var ofrivilligt barnlösa i flera år, jag har mycket lågt AMH-värde ( 0,2 ) . Vi lämnade hormonbehandlingar, missfall och misslyckade ivf:er . Genom äggdonationsbehandling i Finland fick vi sommaren 2014 våra älskade tvillingar!! Nu hoppas vi att en av snöflingorna i frysen ska ge oss ett syskon ♥ ♥ ♥

RSS 2.0