Sista nedtrappningsveckan!

I en annan grav.app står det "Efter den här veckan är den största risken för missfall över". För min del hade jag hellre fått den infon i efterhand, dvs. "nu är den största risken över"... Men, men graviditeten fortsätter :)
 
 
Nu är jag nere på en vagitator (Progresteron 400 mg) om dagen. Sista veckan med vaggis! Längtar till ul om en vecka!!
A
2014-01-14 @ 11:27:06
URL: http://ilngtansvrld.blogg.se

Här går det undan! Tänk att du snart är i andra trimestern. :)

Svar: Jaa det är konstigt? :)
Fertilitetsresa

Langtarefterbarn
2014-01-14 @ 13:16:12
URL: http://langtarefterbarn.wordpress.com

Skönt att du snart får sluta med vagitorierna, det är sånt kladd hela tiden. Men visst är det lite av en trygghet att ha dem?
Jag är övertygad om att vi inte hade kommit såhär långt om jag inte fått dem utskrivna.
Heja heja er, vecka 12 redan!! Kraam

Svar: Ja det ska bli skönt men samtidigt läskigt... Ojoj många steg att ta i allt detta... :) Kram!
Fertilitetsresa

onskan
2014-01-14 @ 14:44:31
URL: http://onskanomattbligravid.blogg.se

Åhh va det känns som dina veckor flyger iväg! :D Och va spännande med UL om en vecka... :D

C
2014-01-14 @ 17:49:38
URL: http://spyor.blogg.se

Sån info bör man verkligen få i efterhand men veckorna rusar ju fram här inne så snart är ni där :) Skönt att slippa allt klet sedan! Kram

JZ79
2014-01-14 @ 18:45:22

Tiden går galet fort :D Skönt att slippa kladdet med vaggisar, behövde bara ta Crinone 2 dagar vid vår 2a ivf, men det va tillräckligt :P Kram

Svar: Jaa du, det ska bli skönt. Men också lite läskigt att sluta... Kram!
Fertilitetsresa




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

fertilitetsresa.blogg.se

Jag och min man var ofrivilligt barnlösa i flera år, jag har mycket lågt AMH-värde ( 0,2 ) . Vi lämnade hormonbehandlingar, missfall och misslyckade ivf:er . Genom äggdonationsbehandling i Finland fick vi sommaren 2014 våra älskade tvillingar!! Nu hoppas vi att en av snöflingorna i frysen ska ge oss ett syskon ♥ ♥ ♥

RSS 2.0