Besök hos Bm

I morse var jag hos barnmorskan för mitt veckobesök. Jag läcker lite äggvita i urinen men det ligger på en etta så det är ingen fara än. Blodtrycket hade gått ned till 155/60 så det var bra. Magen mätte 37 cm i symfysmått och bebisarnas hjärtslag låg på 144 (Tv1) resp. 148 (Tv2). TSH (Sköldkörtelvärde) hade gått upp till 0,8 så nu var läkaren nöjd.

Nytt besök om en vecka igen! =D

Maja
2014-06-13 @ 13:10:56

Så skönt höra att värdena är OK. Så underbart att de snart är här:- Ta det lugnt och vila mycket! Kram Maja

Svar: Tack :) Kramar tillbaka!!
Fertilitetsresa




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

fertilitetsresa.blogg.se

Jag och min man var ofrivilligt barnlösa i flera år, jag har mycket lågt AMH-värde ( 0,2 ) . Vi lämnade hormonbehandlingar, missfall och misslyckade ivf:er . Genom äggdonationsbehandling i Finland fick vi sommaren 2014 våra älskade tvillingar!! Nu hoppas vi att en av snöflingorna i frysen ska ge oss ett syskon ♥ ♥ ♥

RSS 2.0