Back at work!

Nu är jag tillbaka på jobbet igen, kan inte säga att jag är helt kry men så pass att det funkar att jobba i alla fall. Men det har varit tufft att gå från sängläge till 8 timmars jobb!
 
Idag är första dagen som magen har varit riktigt tung, jag var såå trött när jag kom hem, så det blev en sovstund i soffan innan jag kunde ta för mig något annat. Hmm hoppas att detta mer berodde på att jag varit sjuk och inte är van att hålla igång en hel dag än att det beror på tung gravmage?
 
Ibland slår det mig vad som faktiskt komma ska (fast större delen sv tiden har jag fortfarande inte förstått att jag faktiskt ska bli mamma) och då kan jag se två bebisar framför mig och då längtar jag något enormt! Kärlek! Åh vad jag längtar tills jag har mina underbara barn i min famn!!!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

fertilitetsresa.blogg.se

Jag och min man var ofrivilligt barnlösa i flera år, jag har mycket lågt AMH-värde ( 0,2 ) . Vi lämnade hormonbehandlingar, missfall och misslyckade ivf:er . Genom äggdonationsbehandling i Finland fick vi sommaren 2014 våra älskade tvillingar!! Nu hoppas vi att en av snöflingorna i frysen ska ge oss ett syskon ♥ ♥ ♥

RSS 2.0