Nu har de kommit!

Ja det var väl bara en tidsfråga - innan bristningarna skulle komma?!
 
Ännu så länge har jag inga på magen. Jag hoppas att de ska utebli, men det är väl knappast troligt att förvänta sig med en stor tvillingmage??! De som har kommit har kommit på brösten. För de har exploderat - är flera storlekar större än tidigare (och då var de inte små innan graviditeten). Men jag stressar faktiskt inte över det. Det känns helt okej och vaddå det finns ju ändå inget man kan göra? Antingen får man dem eller så får man dem inte.
 
Brösten var det första som växte på mig så ganska tidigt valde jag att köpa två nya bh:ar i stor storlek. Jag köpte amningsbh på en gång för jag tänkte att det var lika bra. Nu är de bara en av dem som jag får på mig och den spänner väldigt, så det blir till att köpa i ännu större storlek nu. Känns så onödigt bara, de kommer ju bli ännu större när det blir mjölk i dem (jösses!) så hur jag än gör så blir det ett "onödigt köp".
 
Magen däremot är faktiskt mindre än vad jag trott att den skulle vara i den här veckan. Men för första gången igår morse kände jag mig faktiskt gravid, nu har jag gravidmage jag är inte bara fet :) Går ändå inte att förstå hur mycket större jag ska bli? Jag är i vecka 22 nu (21+1) om 8 veckor kommer jag vara lika stor som en fullgången enligsgraviditet i vecka 40. Ojoj...
 
Men det är spännande och lite häftigt att se hur kroppen förändras. Men dubbelhakan kunde jag definitivt varit utan!! ;)
Malla
2014-03-26 @ 17:13:29
URL: http://hjartegryn76.blogspot.com

Jag anvander nu, 2 ar efter Alex fodsel de amnings bh som jag kopte forst. Efter ett tag blir det mindre mjolk och brostet mindre. Ja han ar fortfarande pa brostet.

Svar: Okej :)
Fertilitetsresa

J
2014-03-26 @ 20:17:05

Förstår du hur jag går och väntar och längtar på att få ngn liten magbild?! /Tack på förhand

A
2014-03-27 @ 12:39:03
URL: http://hjartatbloder.bloggplatsen.se

Jag vet inte om det är ett hopplöst fall (att motverka/förebygga bristningar) men jag har fått tips om denna olja. http://www.lyko.se/bio-oil/salvequick-bio-oil125ml

Om du är intresserad av att prova :-)
Kram

Svar: Tack för tipset! :)
Fertilitetsresa




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

fertilitetsresa.blogg.se

Jag och min man var ofrivilligt barnlösa i flera år, jag har mycket lågt AMH-värde ( 0,2 ) . Vi lämnade hormonbehandlingar, missfall och misslyckade ivf:er . Genom äggdonationsbehandling i Finland fick vi sommaren 2014 våra älskade tvillingar!! Nu hoppas vi att en av snöflingorna i frysen ska ge oss ett syskon ♥ ♥ ♥

RSS 2.0