Så besviken!!

jag är så himla besviken! Imorse vaknade jag med feber och det har blivit värre under dagen.

Planen var att åka på bloggträff idag och imorgon skulle jag för första gången träffa ett gäng tjejer som står inför/har gjort ägg-/spermiedonation. Det gör mig såå ledsen att jag inte kan åka jag hade verkligen sett fram emot Det! Och vänder det inte dramatiskt inatt så KAN jag inte åka. Som gravid kan man inte precis proppa sig full med Alvedon och köra ändå :(

Så nu ligger jag nedbäddad och tycker hemskt synd om mig själv :(

Langtarefterbarn
2014-03-16 @ 15:47:26
URL: http://langtarefterbarn.wordpress.com

Usch va trist!
Krya på dig!
Kraam




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

fertilitetsresa.blogg.se

Jag och min man var ofrivilligt barnlösa i flera år, jag har mycket lågt AMH-värde ( 0,2 ) . Vi lämnade hormonbehandlingar, missfall och misslyckade ivf:er . Genom äggdonationsbehandling i Finland fick vi sommaren 2014 våra älskade tvillingar!! Nu hoppas vi att en av snöflingorna i frysen ska ge oss ett syskon ♥ ♥ ♥

RSS 2.0