Snörvel...

Alltså jag vet inte sist jag var såhär sjuk? Jag har över 40 grader i feber och blir sämre hela tiden.. Känner mig riktigt bedrövlig :(
 
Och det var så himla tråkigt att det skulle bli såhär just denna helgen, som jag hade sett fram emot så mycket! Bloggträffen på lördagen och sedan första "Donationsträffen" på söndagen, som JAG har styrt upp och sen kommer jag inte :(
 
Ja ja det är inget att göra åt, sjukdom rår man inte för, men trist är det!
JZ79
2014-03-16 @ 21:56:00
URL: http://jz79.wordpress.com

Stackare som blivit så sjuk :( Vi saknade dig idag!! Det va en toppenträff, det fixade du bra!! Jag ser fram emot nästa träff :) Fick motivation att börja kolla upp Finland och Fertinova, imorgon ska jag lusläsa deras hemsida och kontakta SU för att få hem journalkopia. Dags att börja ta tag i det nu..

Krya på dig, kram!

Dustpuppy
2014-03-16 @ 22:01:29

Jag tycker att du ska ringa 1177 och kolla vad de säger om dina symtom. Ifall det är influensa så kan det vara så att du borde träffa en läkare för säkerhets skull i och med att du är gravid. Flunsan är tung även för ogravida.

/ Dustpuppy

C
2014-03-17 @ 00:42:09

Influensa kan vara livshotande för gravida, sök hjälp asap. Och du måste ta alvedon för att få ner febern, jättefarligt att ha så hög feber när man är gravid...




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

fertilitetsresa.blogg.se

Jag och min man var ofrivilligt barnlösa i flera år, jag har mycket lågt AMH-värde ( 0,2 ) . Vi lämnade hormonbehandlingar, missfall och misslyckade ivf:er . Genom äggdonationsbehandling i Finland fick vi sommaren 2014 våra älskade tvillingar!! Nu hoppas vi att en av snöflingorna i frysen ska ge oss ett syskon ♥ ♥ ♥

RSS 2.0