God Juuul

I tider som dessa tänker jag extra mycket på Alla Er som kämpar! Julen är barnens högtid och när de saknas saknas de extra mycket i synnerhet på Julen ❤️
 
 
För Egen del har vi verkligen uppskattat tiden med våra tvillingar. Och nu börjar vi på allvar smida syskonplaner 😉 Ni som vill kommer inom kort få läsa om dem här på bloggen!
 
God Jul Alla!!
Anonym
2015-12-25 @ 17:37:45

Lycka till med syskonförsöket! Vi planerar äd i mars i Riga så det ska bli spännande. God fortsättning till dig! Kram Genus Longing

Svar: Hej fina du! Jag ska försöka hitta tid till att gå in på min mail, jG tror jag kommer hitta något från dig där? Kram!
Fertilitetsresa

tanniz
2015-12-25 @ 20:40:20
URL: http://tanniz.bloggo.nu

Åh en god jul till er.. å syskonplaner, så spännande. Var det 15 små i frysen. Många potentiella syskon :)ser fram emot att läsa (ev kanske höra) om det :)
kram

Svar: Då kan du börja läsa nu! ;)
Fertilitetsresa

JZ79
2015-12-26 @ 19:12:54
URL: http://jz79.wordpress.com/

Åh så spännande!! :D vill höra allt vid tillfälle, tiden bara försvann och vi hann ju aldrig ses nu innan Pyret kom <3 Kram och god fortsättning! <3

Svar: Vi tar igen det längre fram hoppas jag! Kramar!!
Fertilitetsresa

Maja
2015-12-26 @ 21:31:13

Lycka till! Vi hoppas också på ett syskon till vår prins!!

Svar: Tack! Håller tummarna för er också :)
Fertilitetsresa

Tina
2015-12-29 @ 23:52:59

Åh vad spännande uppdatering från dig.
Önskar dig och din man plus tvillingarna ett gott nytt år.
Här blir det också syskonförsök till våren i Riga.
Men jag är mer än nöjd med de mina två tvillingpar dom är underbara.

Svar: Har du TVÅ tvillingpar? Wow!! Hur gamla är de? Och nu ska ni blir fler? Lycka till!! Kram
Fertilitetsresa

sindyrella1983
2015-12-31 @ 09:29:40

Vi mår bara bra! Försöker njuta av varje minut då tiden går så fort. Lilleman är redan 7.5 vecka och att vara mamma är numera en självklarhet! Han är en glad bebis och ler mycket åt oss så det gör lite ont i hjärtat av lycka och jag gråter ibland när jag tänker på hur fin han är :-) roligt att ni har syskonplaner. Håller tummarna! Gott nytt år!kram

Svar: Såå glad för din skull! Vilken värme, vilken glädje - lycka att få vara MAMMA <3
Fertilitetsresa

Dä Rosos Aldrig Dör
2016-01-14 @ 00:39:57
URL: http://www.darrosoraldrigdor.blogspot.com

God fortsättning på det nya året!
Va kul att höra ifrån Dig och att allt är bra =)
Spännande med syskonförsök, önskar er lycka till!

Själv så står jag och maken å väntar på beslut om vårt tredje ÄD försök på Akis som ev. kommer igång i februari. Denna gång som privat behandling. Hoppas det är vår tur nu!

Kram B

Svar: Åh vad spännande! Ska in och läsa ikväll och bli uppdaterad!! Lycka till!! Många kramar
Fertilitetsresa




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

fertilitetsresa.blogg.se

Jag och min man var ofrivilligt barnlösa i flera år, jag har mycket lågt AMH-värde ( 0,2 ) . Vi lämnade hormonbehandlingar, missfall och misslyckade ivf:er . Genom äggdonationsbehandling i Finland fick vi sommaren 2014 våra älskade tvillingar!! Nu hoppas vi att en av snöflingorna i frysen ska ge oss ett syskon ♥ ♥ ♥

RSS 2.0