Sorryyyyy

Nu har jag varit inne på min mail [email protected]  och ser att jag har fått mååånga mail! Förlåt för att mitt svar kommer så sent!! Jag är inte inne så ofta på min mail numera. Och bara du vet det och accepterar det så är ju allt gott :)
 
Jag får dåligt samvete när jag läser era fina mail, som många gånger berättar om förtvivlan över ofrivillig barnlöshet och frågor kring det (och främst kring äggdonation), och jag inte har svarat tillbaka med en gång! Men tiden räcker inte till - bebisarna får det mesta (som de ska) :)
 
Det jag vill säga är: fortsätt gärna och maila, eller skriv frågor i kommentarer, men ha tålamod med att det kan ta ett tag innan jag svarar :)
 
Kram!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

fertilitetsresa.blogg.se

Jag och min man var ofrivilligt barnlösa i flera år, jag har mycket lågt AMH-värde ( 0,2 ) . Vi lämnade hormonbehandlingar, missfall och misslyckade ivf:er . Genom äggdonationsbehandling i Finland fick vi sommaren 2014 våra älskade tvillingar!! Nu hoppas vi att en av snöflingorna i frysen ska ge oss ett syskon ♥ ♥ ♥

RSS 2.0