Jag saknar...

...att blogga. Så jag tänker börja igen! Att sitta framför datorn och skriva långa inlägg hinner jag inte, men mobilblogga lite då och då det hinner jag!
 
Så från och med imorgon återupptar jag mitt bloggande 😊
 
kram till alla som uthålligt kikat in här!! ❤️
Sj
2015-03-15 @ 07:27:00

Va roligt:)

Svar: Tack :)
Fertilitetsresa

JZ79
2015-03-15 @ 10:44:57
URL: http://jz79.wordpress.com

Härligt!!

Svar: Tack <3
Fertilitetsresa

JZ79
2015-03-15 @ 10:45:21
URL: http://jz79.wordpress.com

Härligt!!

Svar: Tack <3
Fertilitetsresa

Liv
2015-03-25 @ 22:43:10

Åh så roligt!! Tack vare dig och din blogg har jag och min sambo tagit oss till Fertinova i Helsingfors för äggdonation. Jag startade hormonbehandling igår och känner mig alldeles lagom förväntansfull. Jag har tidigare skrivit att jag fått mycket tröst av det du skriver, att jag känner igen mig i många rädslor som du avdramatiserar genom att vara så öppen och ärlig. Även med det som man kanske helst inte vill kännas vid eller erkänna. Jag är glad för att du börjar skriva lite igen! Kram!

Svar: Åh vad gullig du är! Tack för dina fina ord som värmer mitt hjärta <3 Stort lycka till till er, det är en häftig resa!! Många kramar
Fertilitetsresa




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

fertilitetsresa.blogg.se

Jag och min man var ofrivilligt barnlösa i flera år, jag har mycket lågt AMH-värde ( 0,2 ) . Vi lämnade hormonbehandlingar, missfall och misslyckade ivf:er . Genom äggdonationsbehandling i Finland fick vi sommaren 2014 våra älskade tvillingar!! Nu hoppas vi att en av snöflingorna i frysen ska ge oss ett syskon ♥ ♥ ♥

RSS 2.0