Imorgon är en annan dag...

Usch, jag känner mig jättenervös inför imorgon - testdag!!
 
Jag ville ju inte jinxa, så jag sa inte för mycket. Men i slutet på förra veckan började jag faktiskt verkligen tro att det hade tagit sig! Torsdag-Fredag mådde jag verkligen jätteilla! Visst, tidigt graviditetstecken men ändå? På lördagen mådde jag bara lite illa, sedan ingenting. Jag saknar att må illa!!
 
Tuttarna har varit stora och spända, men nu tycker jag att det börjar gå tillbaka.
 
Usch, jag vill verkligen inte göra om allt. Jag vill inte åka till FInland mer, jag vill vara klar! Snälla snälla lilla rar flinga - var kvar!!!!!!

Bävar inför imorgon :( Men vill få det gjort!
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

fertilitetsresa.blogg.se

Jag och min man var ofrivilligt barnlösa i flera år, jag har mycket lågt AMH-värde ( 0,2 ) . Vi lämnade hormonbehandlingar, missfall och misslyckade ivf:er . Genom äggdonationsbehandling i Finland fick vi sommaren 2014 våra älskade tvillingar!! Nu hoppas vi att en av snöflingorna i frysen ska ge oss ett syskon ♥ ♥ ♥

RSS 2.0