2 veckor senare

2 veckor senare har nu äntligen mensen behagat komma... Bra, känner det sfettet ska!
Lilla S
2012-11-03 @ 08:52:55

Bra! Då var det säkert bara tillfällig vajsing för det här med dieten.

Jag har varit på första besök hos barnmorska nu i onsdags, det var det så kallade inskrivningssamtalet. Det gick jättebra. Hon beräknar att jag är i vecka 6-7 med BF 21 juni 2013 (midsommarafton :-)

Har inte kommit över de kritiska veckorna än- fortfarande är det så mycket som 20 % risk för MF. Så kan inte ge mig hän och njuta riktigt än så långe även om det kanske låter konstigt... Det är bara det att jag har väntat så länge på detta nu...

Tack till alla er som har gratulerat mig :-)

Svar: Åh Lilla S det är så roligt! Tänk en liten midsommar unge :)
Och JAG tänker bara de positiva tankarna!! Jag förstår dig och de mörka tankarna absolut, men tänk vilken härlig sommar du har framför dig!!
Fertilitetsresa




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

fertilitetsresa.blogg.se

Jag och min man var ofrivilligt barnlösa i flera år, jag har mycket lågt AMH-värde ( 0,2 ) . Vi lämnade hormonbehandlingar, missfall och misslyckade ivf:er . Genom äggdonationsbehandling i Finland fick vi sommaren 2014 våra älskade tvillingar!! Nu hoppas vi att en av snöflingorna i frysen ska ge oss ett syskon ♥ ♥ ♥

RSS 2.0