De finns överallt de små ivf:erna :)

Idag har jag umgåtts länge med en kollega. Det kom sig att jag började öppna upp mig mer och mer och till slut berättade jag i stort sett alltihop med ivf och allt! Och vet ni vad? Då berättade hon att hennes tvillingar är ett resultat av en ivf-behandling! Världen är allt bra liten!!
 
Så det slutade med att vi delgav varandra våra erfarenehter och tankar och det var verkligen befriande att få prata med någon som förstår så mycket om det jag går igenom. Ljuva lättnad :)
M
2012-11-13 @ 21:43:46

Underbart!! :-)

Svar: Eller hur?! :)
Fertilitetsresa

plockigt
2012-11-14 @ 06:27:58
URL: http://plockigt.wordpress.com

Bästa känslan!

L
2012-11-14 @ 07:22:51
URL: http://www.thatsliife.wordpress.com

Ah vad skönt att hitta någon att prata med.

Ingrid
2012-11-14 @ 09:59:02

Förstår precis vad du menar, önskar själv att jag hade någon i närheten att prata med som varit i samma situation. Eftersom jag inte har det är det extra skönt att läsa om dig och andra i bloggar.

Svar: Du är också ett stöd för mig :)
Fertilitetsresa

Linda
2012-11-14 @ 17:10:35

Jag har själv en kompis som fått två barn genom IVF så det ger mig hopp om att själv lyckas!

Svar: Det är bra med "de goda exemplen"! :)
Fertilitetsresa

Solitude
2012-11-14 @ 19:19:41

Härligt!!! Ibland är det bra att få prata med ngn utomstående men ändå en förstående själ :-)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

fertilitetsresa.blogg.se

Jag och min man var ofrivilligt barnlösa i flera år, jag har mycket lågt AMH-värde ( 0,2 ) . Vi lämnade hormonbehandlingar, missfall och misslyckade ivf:er . Genom äggdonationsbehandling i Finland fick vi sommaren 2014 våra älskade tvillingar!! Nu hoppas vi att en av snöflingorna i frysen ska ge oss ett syskon ♥ ♥ ♥

RSS 2.0