Jag vill mysa på gammalt hederligt vis ;)

Ååh i två dagar har jag bara varit sugen på tacos och rödvin!
Skulle ge (nästan) hur mycket som helst för hederligt fredagsmys!!
 
 
Men men, vikten står inte still längre utan är på väg nedåt igen
och det gör det mesta mycket lättare :)
 
Intensiv arbetsvecka som attan, jobbar även i helgen.
 
Jag har sett att det är många som har lämnat frågor på bloggen, kul!
Jag kommer besvara dem allihop till helgen :)
Mary
2012-11-24 @ 12:17:51
URL: http://dufattasmignu.blogspot.se

Du e duktig!
Ha tacos bilden som en målbild! Snart får du äta det å då visar vågen mycket mindre och det kommer vara så sjukt gott!

Du e duktig! Glöm inte det! Detta är bra för dig, ditt barn och din framtid!

Kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

fertilitetsresa.blogg.se

Jag och min man var ofrivilligt barnlösa i flera år, jag har mycket lågt AMH-värde ( 0,2 ) . Vi lämnade hormonbehandlingar, missfall och misslyckade ivf:er . Genom äggdonationsbehandling i Finland fick vi sommaren 2014 våra älskade tvillingar!! Nu hoppas vi att en av snöflingorna i frysen ska ge oss ett syskon ♥ ♥ ♥

RSS 2.0