Sakta men säkert?

Glömde säga att även om det för tillfället går väldigt långsamt med viktnedgången så går det i alla fall åt rätt håll, dvs. ned! Jag har blivit ombedd att tala om hur det går för mig, så här kommer en uppföljning sedan jag berättade sist:
 
Jag har ju berättat om att jag har ett mål om hur många kilon jag vill gå ned, de beskrivs då som 100 %.
Utav dess har jag hittills gått ned:
 
Vecka 1 = 9,2 %
Vecka 2 = 20,5 %
Vecka 3 = 27,6 %
Vecka 4 = 29,2 %
 
Vilket innebär att jag har 8 veckor på mig att gå ned återstående 70,8 %, det känns dock inte så realistiskt, men men...
Libra
2012-11-19 @ 22:39:37
URL: http://www.minbebis.com/blogg/libra/

Det är ju jättebra. Vad duktig du är. :)
Kram

Svar: Tack Libra :)
Fertilitetsresa

Biawit
2012-11-20 @ 00:39:57
URL: http://biawit.wordpress.com/

SV: Ja visst är det jobbigt, men bara att fortsätta kämpa!:)

Äter du shakes, eller hur gör du för att gå ner?

Svar: Ja jag äter 4 påsar Modifast varje dag, det är en diet på 12 veckor, jag är inne på vecka sex nu...
Fertilitetsresa

Hanna
2012-11-20 @ 10:11:44
URL: http://lifegoeson79.blogspot.se/

Bra jobbat!! Imponerad av dig att du klarar det så bra!
Kram till dig!

Svar: Tack för din pepp!!
Fertilitetsresa

Jennie
2012-11-20 @ 17:33:26

Men bra jobbat bruden, det här fixar du!

Svar: Klart 40 % av vad jag hoppas på! Går in i vecka 6 nu...
Fertilitetsresa




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

fertilitetsresa.blogg.se

Jag och min man var ofrivilligt barnlösa i flera år, jag har mycket lågt AMH-värde ( 0,2 ) . Vi lämnade hormonbehandlingar, missfall och misslyckade ivf:er . Genom äggdonationsbehandling i Finland fick vi sommaren 2014 våra älskade tvillingar!! Nu hoppas vi att en av snöflingorna i frysen ska ge oss ett syskon ♥ ♥ ♥

RSS 2.0