Hungrig!!

Igår på min andra dietdag var jag hungrig precis hela dagen!!
 
 
Idag är inte mycket bättre :(
M
2012-10-24 @ 14:20:11

Usch, jag lider med dig!! Tror inte att jag skulle palla det där projektet. Hoppas att du fortfarande har roliga saker på jobbet så att du får hjälp att fördriva tiden :-)

Svar: Tack för peppen!
Fertilitetsresa

Ingrid
2012-10-25 @ 10:35:11

Stackars, stackars dig! Jag trodde att man skulle bli utråkad av pulverdieten men inte att man skulle behöva vara hungrig. Shit vad jobbigt!

Svar: Eller hur?! Men men, hoppas det blir bättre nästa vecka...Du då, hur går det för DIG?
Fertilitetsresa




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

fertilitetsresa.blogg.se

Jag och min man var ofrivilligt barnlösa i flera år, jag har mycket lågt AMH-värde ( 0,2 ) . Vi lämnade hormonbehandlingar, missfall och misslyckade ivf:er . Genom äggdonationsbehandling i Finland fick vi sommaren 2014 våra älskade tvillingar!! Nu hoppas vi att en av snöflingorna i frysen ska ge oss ett syskon ♥ ♥ ♥

RSS 2.0