Kunskapstörst!

Just nu suger jag i mig all information jag kan om vad som väntar oss
 
 
Och infoboken vi fick:
 
 
Känns det igen att suga år sig allt som en svamp?
Bonusmamman
2012-10-12 @ 10:30:03
URL: http://mammaochbonusmamma.bloggo.nu

Gud vad spännande med nybesöks möte. I det läget känns ju allt kul.

Själv är jag inne på ruvardag 9 just nu och känner mig helt livrädd för att inte känna tecken. Dessa tecken!! Finns dem verkligen?

När man odlar ägg får man ju se på en skärm hur många och vilken storlek. Nu får jag inga svar alls... Bara att vänta och se i sammanlagt mer än två veckor efter att de hade satt tillbaka ägget...

Det ska bli kul att följa er resa och se hur det går!!! Bra tror och hoppas jag!!! :)

Stor kram!!

Svar: Åh vad häftigt! Tänk vad du går igenom - 9 dagar!! Jag kan bara försöka tänka mig in i det :) Önskar dig ALL lycka till!!Kram
Fertilitetsresa

Anne
2012-10-12 @ 20:37:53
URL: http://www.anneutane.blogspot.com

Hoppas det blir ett riktigt bra första möte på måndag!!

Svar: Tack - det gick bra :)
Fertilitetsresa

Lilla S
2012-10-12 @ 21:01:29

Roligt att du är tillbaka på bloggen igen :-) Nu åker jag till Stockholm över helgen och förlustar mig. Hoppas det går bra på måndag!

Svar: Tack! Och ja nu ska jag se till att hålla dig uppdaterad ;) Hoppas du hade det bra i huvudstaden!
Fertilitetsresa

PiOmiO
2012-10-13 @ 22:37:39
URL: http://www.piomio.blogg.se

Hej! Trevlig blogg du har! står du i startgroparna för IVF, är det intromötet ni väntar på?

Svar: Ja vi har gjort vår utredning så nu var det första besöket på reproduktionsmedicin på Sahlgrenska i Göteborg :)
Fertilitetsresa




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

fertilitetsresa.blogg.se

Jag och min man var ofrivilligt barnlösa i flera år, jag har mycket lågt AMH-värde ( 0,2 ) . Vi lämnade hormonbehandlingar, missfall och misslyckade ivf:er . Genom äggdonationsbehandling i Finland fick vi sommaren 2014 våra älskade tvillingar!! Nu hoppas vi att en av snöflingorna i frysen ska ge oss ett syskon ♥ ♥ ♥

RSS 2.0