Nästa mål mat: Januari!

I fredags startade min utredning för att ta reda på orsakerna till symtom jag har haft (som jag har berättat om tidigare) under tre år nu, så då var jag på medicinmottagningen och tog en massa blodprover. Även under helgen har jag fått ta prover. Ikväll kl. 22  ska jag ta en tablett och sedan ska jag ta nya prover igen imorgon bitti. Därefter är det bara till attt vänta tills 7 november då jag får träffa läkaren. Som jag har sagt tidigare så har det här inget med vår infertilitetsutredning (som är avslutad) att göra, men det är möjligt att den påverkar min fertilitet. Det känns iaf skönt att man går till botten med det här nu!
 
Så sedan kl. 20 ikväll är jag fastande inför morgondagens provtagning. Imorgon är även dagen då jag påbörjar min pulverdiet. Idag har jag ätit min "sista måltid" det blev kött, sås och potatis, mums! Känns skumt att jag inte kommer äta någon mat igen förrän mitten av januari!? Julen kommer att bli en helt ny upplevelse när jag inte kan njuta av maten, så mycket är säkert...
Maria
2012-10-22 @ 07:55:21
URL: http://kampfisken.bloggplatsen.se/

Jag har testat pulverdiet i 3 veckor inför ett bröllop! Tyckte inte pulvrerna alls var goda MEN!

Efter 2 dygn gick det superbra att ta dom där shaken, jag förvarade alltid pulvret i kylskåpet sedan minsta mängden vatten och iskallt kranvatten så svepte jag shaken i stora klunkar.

lycka till, första 2 dagarna är värst, sedan efter 1 vecka lägger sig tuggbehovet så du fixar detta!

Svar: Längtar tills det har gått en vecka, jag är grymt hungrig nu :(
Fertilitetsresa




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

fertilitetsresa.blogg.se

Jag och min man var ofrivilligt barnlösa i flera år, jag har mycket lågt AMH-värde ( 0,2 ) . Vi lämnade hormonbehandlingar, missfall och misslyckade ivf:er . Genom äggdonationsbehandling i Finland fick vi sommaren 2014 våra älskade tvillingar!! Nu hoppas vi att en av snöflingorna i frysen ska ge oss ett syskon ♥ ♥ ♥

RSS 2.0