Bekräftelse på posten

Idag fick jag en bekräftelse om att vår remiss kommit Sahlgrenska tillhanda - de skriver också att vi ska bli kallade inom 3 månader :)
Solitude
2012-09-04 @ 23:14:10

Härligt! Tre månader går fort. Håll ut! Kram

Svar: Vi hoppas på det :)
Fertilitetsresa

Hanna
2012-09-05 @ 07:13:23
URL: http://lifegoeson79.blogspot.se/

Vad bra! Skönt att det blir innan året är slut också!!! Kram

Svar: Yej!! :D
Fertilitetsresa

Lilla S
2012-09-05 @ 18:11:20

Gött! Då har du att se fram mot :-) De kom inte fram till något på gårdagens besök, bara att jag måste komma igen och göra ytterligare tester. Jag fick göra gynundersökning med ÄL-test samt att de tog prover på hur min sambos spermier "connectar" med min kropp, vi fick i uppgift att ligga på morgonen och så skulle jag gå hela dagen på jobbet innan undersökningen utan att torka eller tvätta mig. Kändes ganska konstigt och obehagligt. Så nu ska jag göra hormonprover på tisdag och sedan tror jag att jag får komma nästa månad igen och kolla ÄL för jag hade tydligen ingen igår...Kan bero på att det var fel tidpunkt eller så har jag ingen...har varit nedstämd hela dagen idag för jag vill ha svar NU jag vill inte hålla på med det här med utredning. Antar att det är flera där ute som tänker samma sak?

Svar: Oj, vad annorlunda mot hur vår utredning varit. Min man gjorde spermaprov som visade bra simmare, men de kollade aldrig hur de connectar med mig? Och hur eller tid på dygnet vi ligger har de hittills inte haft några kommentarer om! ;)Förstår att det måste ha känts konstigt att gå så under dagen. Men man är ju beredd att prova allt! Håller med om att utredningen är jobbig, man vill bara börja sätta igång med ivf:en som jag hoppas stort på! Visst är det positivt för oss att de inte har hittat några fel men det är också oerhört frustrerande då vi heller inte kan göra något annorlunda....
Lycka till och keep me posted!
Kram
Fertilitetsresa




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

fertilitetsresa.blogg.se

Jag och min man var ofrivilligt barnlösa i flera år, jag har mycket lågt AMH-värde ( 0,2 ) . Vi lämnade hormonbehandlingar, missfall och misslyckade ivf:er . Genom äggdonationsbehandling i Finland fick vi sommaren 2014 våra älskade tvillingar!! Nu hoppas vi att en av snöflingorna i frysen ska ge oss ett syskon ♥ ♥ ♥

RSS 2.0