Ingrid
2012-10-01 @ 09:30:18

Vad härligt! Här i Sverige regnar det som vanligt så passa på att njuta lite av solen för oss också. Det ser verkligen hur härligt ut som helst på bilden.

Det enda jag har testat är att äta rosenrot och hostmdicin. Men eftersom felet visade vara mina äggledare så hjälpte ju inte dessa insatser. Man är ju verkligen beredd på att testa vad som helst för att det ska fungera.

Svar: Ja det förstår jag att det inte hade någon effekt då! ;)Dock har jag inte hört om rosenrot och hostmedicin? Är det något särskilt de gör, eller ökar de bara fertiliteten i allmänhet?
Fertilitetsresa

Libra
2012-10-01 @ 09:58:24
URL: http://www.minbebis.com/blogg/libra/

Vad härligt det låter. Ångrar lite nu att vi inte bokade in en solsemester istället för en cityweekend. :)

Svar: Ja det är gott att bara vara - och inte göra något!Men man kan få mycket energi av en storstad också!

Same same but different! ;)
Fertilitetsresa

Lilla s
2012-10-01 @ 09:59:12

Vad underbart! Det är ni värda!! Den enda metod vi har provat är varannan dag metoden. Förutom utredning förstås. Ha det gott!

Hanna
2012-10-01 @ 11:04:47
URL: http://lifegoeson79.blogspot.se/

Åh vad härligt det låter!!! Njut av resan!! Vi åker ju till Thailand på lördag men har hört att det regnat i över 3 veckor i sträck.. Monsun...... =(
Kram

Svar: Ja men då så! Då har det nog regnat "klart" till dess ni kommer dit! Vi hoppas på det iaf ;)
Fertilitetsresa




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

fertilitetsresa.blogg.se

Jag och min man var ofrivilligt barnlösa i flera år, jag har mycket lågt AMH-värde ( 0,2 ) . Vi lämnade hormonbehandlingar, missfall och misslyckade ivf:er . Genom äggdonationsbehandling i Finland fick vi sommaren 2014 våra älskade tvillingar!! Nu hoppas vi att en av snöflingorna i frysen ska ge oss ett syskon ♥ ♥ ♥

RSS 2.0