Livets första dagar

Jag har blivit en riktig "yunkie" på alla realityprogram om bebisar och graviditeter som går på TV! Känner ni igen er? Varje morgon spelar jag in från TLC, kl. 06 "Vi ska ha barn" (A Baby Story) och direkt därefter kl. 06:30 går "Nybakade föräldrar" (Birth stories). I helgen tittade jag på nästan alla avsnitt som jag spelade in i veckan som gick.
 
Vissa eftermiddagar går även Livets första dagar på TLC
 
 
 
"De första känslofyllda dagarna och veckorna i livet med en nyfödd bebis  porträtteras (...) Serien ger en  inblick i livet som nyblivna föräldrar och på den glädje och dramatik som  präglar deras nya liv. Från amningsproblem, avbruten sömn, syskonrivalitet, far- och morföräldrar som lägger sig i till den oöverträffade glädjen att bringa ett  barn till världen."
 
Tittar ni på några andra? Har jag missat något??
Hanna
2012-09-25 @ 15:27:05
URL: http://lifegoeson79.blogspot.se/

Jag var likadan förut! Det har lugnat ner sig lite! Men jag kollade på Unga Mödrar, One born every minute osv.
Hoppas du mår bra!!
Kram

Svar: Ja just det jag en unge i minuten det såg jag när det gick på svnska kanalen. Och så kunde jag se den engelska versionen men jag kommer inte ihåg vilken kanal den gick på nu?Försökte kommentera tidigare på din blogg, men det funkar inte om man inte har blogspot själv verkar det som? Hoppas ni får det underbart i Thailand!!
Kramar
Fertilitetsresa

JW
2012-09-25 @ 21:21:33
URL: http://drommaromsmatt.blogspot.se/

Hej!

Ville bara kika tillbaka hos dig och tacka för din kommentar i min blogg, alltid kul! :-)

Hur går det med Ivf'en? Hur långt har ni kommit? Vet du vilken klinik? Själv är jag mitt uppe i hormonbehandlingen, är spänd på om vi kommer få göra ett Äp den här gången eller inte. Förra gången fick vi avbryta pga för få blåsor, och vänta ett halvår på nästa försök, inte kul....

Stor kram från mig!

Svar: Hej :) Vi ska gå på Sahlgrenska, remissen ör skickad väntar på vår tid... Försökte kommentera på din blogg, men det verkar inte funka om man inte har blogspot själv? Såg in lista - underbart! <3

Lycka till och kram tillbaka :)
Fertilitetsresa




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

fertilitetsresa.blogg.se

Jag och min man var ofrivilligt barnlösa i flera år, jag har mycket lågt AMH-värde ( 0,2 ) . Vi lämnade hormonbehandlingar, missfall och misslyckade ivf:er . Genom äggdonationsbehandling i Finland fick vi sommaren 2014 våra älskade tvillingar!! Nu hoppas vi att en av snöflingorna i frysen ska ge oss ett syskon ♥ ♥ ♥

RSS 2.0