Ska berätta idag...

Tittar in lite snabbt för att berätta att jag/vi tänker berätta för mina föräldrar på middagen ikväll. Är lite nervös, men det är så mycket som har hänt som jag känner att de har rätt att veta. Min man har lovat att hjälpa mig berätta.
 
Så tack för att jag kan berätta allt vad jag vill till er, nu ska jag bli modig irl också!!
 
Kram
M
2012-09-22 @ 12:02:13

Då håller jag en tumme för att det går bra, och att det kommer att kännas ännu lite bättre efteråt! Mina föräldrar är ganska olika. Mamma vill veta ALLT (om hon får) och jag kan ringa henne när som helst. Pappa är nog mest nervös :) Han oroade sig jättemycket tidigt under min systers graviditet, så jag utsätter väl honom för ännu värre plågor, antar jag. Men framför allt är de båda glada att vi delar våra nyheter med dem - hoppas de gäller dina föräldrar också!

Svar: Tack för tummen det gick bra! Att de skulle ta det bra visste jag, men jag bävade för hur jobbigt det skulle vara för mig...
Fertilitetsresa




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

fertilitetsresa.blogg.se

Jag och min man var ofrivilligt barnlösa i flera år, jag har mycket lågt AMH-värde ( 0,2 ) . Vi lämnade hormonbehandlingar, missfall och misslyckade ivf:er . Genom äggdonationsbehandling i Finland fick vi sommaren 2014 våra älskade tvillingar!! Nu hoppas vi att en av snöflingorna i frysen ska ge oss ett syskon ♥ ♥ ♥

RSS 2.0