För att vara på den säkra sidan...

Idag har jag ringt kliniken, som jag skulle för att berätta att mensen kommit och för en avstämning av behandlingen. Jag berättade att jag hade haft förhoppningar att det skulle funka i naturlig cykel men... Barnmorskan rekommenderade mig att ta ett gravtest och om jag fortfarande är osäker/orolig kan jag komma för att ta blodprov och få ett säkrare svar. Så jag tänker testa, men bara för att vara 100 % säker, inte för att jag tror något annat...



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

fertilitetsresa.blogg.se

Jag och min man var ofrivilligt barnlösa i flera år, jag har mycket lågt AMH-värde ( 0,2 ) . Vi lämnade hormonbehandlingar, missfall och misslyckade ivf:er . Genom äggdonationsbehandling i Finland fick vi sommaren 2014 våra älskade tvillingar!! Nu hoppas vi att en av snöflingorna i frysen ska ge oss ett syskon ♥ ♥ ♥

RSS 2.0