Hjärnspöken

Inatt har jag bara drömt dumma drömmar, vaknar med ett ryck och tror att jag glömt ta medicinen! Letar trött efter den tills jag kommer på att det är inte förren imorgon jag ska börja spraya...
 
Imorse vaknade jag tidigare än klockan ringer på vardagarna och kunde sen inte somna om. Drygt... Kanhända är det hjärnans sätt att förbereda mig på vad som komma ska?
ZtorZillen
2013-04-20 @ 18:12:05
URL: http://ztorzillen.blogg.se

*kram*

Svar: Tack :)
Fertilitetsresa

sindyrella1983
2013-04-21 @ 12:15:35

Jag gick ner i vikt genom att räkna kalorier på viktklubb.se. det går bra för mig fortfarande, gick upp 3-4 kg efter operationerna och lite efter hormonerna och jag har riktigt dålig karaktär just nu. Så dom försvinner inte alls... orkar inte fokusera på det även om jag vet att det hade varit bra för då kanske jag inte bara hade tänkt på ivf... kram

Svar: Man kan inte orka göra allt hela tiden. Ibland måste man koncentrera sig på en sak i taget. Det ör gott nog. Kram
Fertilitetsresa




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

fertilitetsresa.blogg.se

Jag och min man var ofrivilligt barnlösa i flera år, jag har mycket lågt AMH-värde ( 0,2 ) . Vi lämnade hormonbehandlingar, missfall och misslyckade ivf:er . Genom äggdonationsbehandling i Finland fick vi sommaren 2014 våra älskade tvillingar!! Nu hoppas vi att en av snöflingorna i frysen ska ge oss ett syskon ♥ ♥ ♥

RSS 2.0