Dra på trissor - inga problem!

Det gick vägen! Idag ringde de från kliniken och berättade att läkaren hade skrivit ut de sista recepten. Så då ringde jag till apoteket för att beställa varorna (brukar ta några dagar att få hem), men se de hade dem hemma och senare på eftermiddagen fick jag sms från apoteket att de var klara för leverens. Och nu ikväll åkte jag och hämtade dem!
 
Smidigt :)
Elin
2013-08-27 @ 00:16:41
URL: http://SomniaFilios.wordpress.com

Underbart! :)
Nu kör de snart igång på allvar!
Kram

Svar: Tjohoo!! Tack för att du finns med oss :) Kramar
Fertilitetsresa

Maja
2013-08-27 @ 19:40:31

Toppen!! Vilken lättnad! Jag håller tummarna för att det nu flyter på! Det är er tur nu!! Kram:-)

Svar: Åh vad skönt det känns med ditt stöd - taaaack!! Kramar
Fertilitetsresa

Onskan
2013-08-27 @ 21:52:21
URL: http://onskanomattbligravid.blogg.se

Det är du värd efter allt krångel som vart! :) håller både tummar och tår!

Svar: Vad gullig du är! Tack :) Kramar
Fertilitetsresa

Malin
2013-08-28 @ 13:36:15
URL: http://vntarlngtar.blogg.se

Åhh hoppas verkligen att det går bra för er!
Usch ibland blir man ju totalt jäkla ox tokig för att livet ska vara så orättvist...!
Styrke kramar till er!

Svar: Åh tack för styrkan du skickar - jag tar gladeligen emot den!! Kram :)
Fertilitetsresa




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

fertilitetsresa.blogg.se

Jag och min man var ofrivilligt barnlösa i flera år, jag har mycket lågt AMH-värde ( 0,2 ) . Vi lämnade hormonbehandlingar, missfall och misslyckade ivf:er . Genom äggdonationsbehandling i Finland fick vi sommaren 2014 våra älskade tvillingar!! Nu hoppas vi att en av snöflingorna i frysen ska ge oss ett syskon ♥ ♥ ♥

RSS 2.0