Följ mig på Insta!

Jag har skapat mig ett Instagramkonto. Ett experiment från min sida.. Med en bild kan jag visa Er  läsare (om ni väljer att följa) vad som händer. Och kanske, kanske om vag VÅGAR kommer jag på detta vis inkludera fler av mina vänner och bekanta om vad som händer för oss. 
 
 
 
Så om du vill kan du följa mig på Insta, mitt namn är: fertilitetsresa 
Camilla
2013-08-08 @ 21:46:19
URL: http://omlivetefter.blogspot.se

Det är jag som har en bild på en liten tjej med stora brillor :-)

Svar: Kul (och vilken sötis)! Jag har lagt till dig nu :):) Kramar
Fertilitetsresa




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

fertilitetsresa.blogg.se

Jag och min man var ofrivilligt barnlösa i flera år, jag har mycket lågt AMH-värde ( 0,2 ) . Vi lämnade hormonbehandlingar, missfall och misslyckade ivf:er . Genom äggdonationsbehandling i Finland fick vi sommaren 2014 våra älskade tvillingar!! Nu hoppas vi att en av snöflingorna i frysen ska ge oss ett syskon ♥ ♥ ♥

RSS 2.0